حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

عاشقانه برایت مینویسم

وقتی تو باشی، قلبم بی آرزوست ای تنها ترین آرزوی من در لحظه تنهایی!

وقتی تو عزیز دلم باشی ،همدمم باشی ،طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره انگیزدیگریست !

تو هستی ،برای من هستی ، تا اخر همه هستی ام هستی ، حالا من هستم ویک عشق پاک در قلبم.

وقتی تو باشی عشق همیشه در قلبم زنده است.

میگذرد لحظه ها به یاد تو ومیماند برای همیشه یک عشق جاویدان در قلبهایمان البته اگر تو بخواهی!

وقتی تو گل من باشی باغچه خشک قلبم بهاری میشود. این دل از عطر وبوی تو پر از محبت وصفا میشود.

وقتی تو عشق من باشی فقط  این چشمها برای دیدن تو بی قرار وبی تاب می شوند.

حضور تو در کنارم تنها آرزویم می شود.!

تو باش. تو عزیز دلم باش. دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود.

وقتی تو باشی ، وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت میشود.

چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت میشود.

وقتی تو باشی من نیز هستم.زیرا تو درون قلب من هستی. پس با من باش ای عشق جاودانه من بیا با هم بخوانیم ترانه  عاشقانه ام را.که برای تو سروده ام ای تو که بی توبودن برایم خواب همیشگیست !

وقتی تو باشی ............

نظرات 7 + ارسال نظر
آبدارچی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:07

سلام ... صبحتون به خیر ... بازم مثل همیشه زیبا وپر از انرژی انرژی که به روح ادم دمیده میشه و اون امیدوارم میکنه
امید به زندگی ...
هق هق هق هق هق هق
این هق هق جنبه حسودی داشت هیچ ارزش دیگه نداره

یاسمن پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:26

چون بهنام نگفته اول پس با این حساب من اولم .
بیب بیب هورااااااااااااااااا اول .
سونیا جونم ممنون گلم

صوفیا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:13

خوش به حال این "تو".........

عدد پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:50

صوفیا واقعا خوش به حال "تو"

سوینا مثل همیشه قشنگ بود.

افسون پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 http://naghmehehasrat.blogfa.com

سلام عزیزم مثل همیشه زیبا و دل نشین

شاد و خندان باشی

صوفیا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:56

عدد خیلی حسودیییییییییییییییی!

شادی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:38

سونیا جان سلام.خیلی زیبا بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد