حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

دیوار دیجیتالی ...

اینجا دیوار آجری پشت خونمونه که گاهی می آم روش گرافیتی می کشم

گاهی دوستام رو می آرم و دیوارم رو بهشون نشون می دم

گاهی هم غریبه ای رد می شه تشویقی، نظری فحشی عقده ای چیزی می گذاره می ره

اما اینجا دیوار آجری پشت خونمونه، همسایه ها، دوستان و حتی غریبه ها می دونند اینجا پاتوق منه، نظرات منه

پس مثل گرافیتی کارهای توی خیابون فکرم و احساسام رو بی اجازه و آزاد روی دیوارهای شهر نمی کشم و نمی نویسم

برای خودم می نویسم،

غریبه ها می خوننش

و از ترس آشناها سانسور می کنم

گاهی دلم می خواد دیوار دیجیتالیه پشت خونمون رو رها کنم و برم توی سطح شهر و نصفه شبی بکشم احساس را ...

گاهی می ترسم از نامحرمانی که رصد می کنند دیوارها را به دنبال "سوژه" ها و بهانه ها و ... عقده ها

اینجا دیوار دیجیتالی ِ من است

اما هنوز می جویم علت وجودش را

علت خلقش را

می پویم صاحبش را

و تامل می کنم بر رسالت این رسانه ی سیاه و سفید که چنین خاکستری شده است.

اینجا دیوار دیجیتالی ِ من است

اما عشق مسیر است، نه مقصد!

وقتی جواب را یافتم، دیوار را پاک سفید خواهم کرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری
ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
اگه دوست داری تبادل لینک یا لوگو بکنیم
من به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع!
لینک کن بعد خبرم کن به چه اسمی لینکت کنم

صوفیا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08

بالاخره دیجیتال بود یا آجری این دیوار؟؟؟؟؟؟؟چشمک!

هیوا جان میدونی که ویکیپیدای فارس یهم هست .کاش به توضیح فارسیش لینک میدادی

چی چی ؟ هق هق هق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد