حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

برای تو عزیزم

                           اگر میدانستی که چقدردوستت دارم 

      سکوت رارها میکردی وتمامی ذرات وجودت عشق را فریاد میزد.... 

 

                            اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم 

     صورتم را میشستی واشکهایم رابادستان عاشقت برباد میدادی.... 

 

                            اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم 

 نگاهت راتا ابد برمن میدوختی تا من درنگاه تو رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خدا ببرم....

          

نظرات 3 + ارسال نظر
عدد جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

عدد بازنشسته شده . . .

زیباست.

هیوا جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:39 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

سلام سونیا جونم خوبی همشهری ؟ دلم واست یه ریزه شده جونم . خیلی قشنگ بود مثل همیشه ... به قول بهنام من به این تو خیلی حسودیم شد هق هق هق
راستی عدد که هیچی نگفته بیب بیب هوراااااااااااااااا اول چشمک

▐▀▄▀▌@ یاســــــمن @ ▐▀▄▀▌ شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:31

سلام عزیزممممممم مثل همیشه زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد