حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

برای تو نازنینم

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر

اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای

از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم اهنگ دوست

داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه

عشق اما هر چه هستم دوستت دارم  

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه،عشق منی

نظرات 6 + ارسال نظر
عدد دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:05

اگر دوست داری بارون باشی کاری نداره می ری خودت رو اول تبدیل به بخار میکنی بعد هم می ری به آسمون بعدش هم می باری همین راحتی چشمک

هیوا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:17 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

چون عدد هیچی نگفت پس بیب بیب هوراااااااااااااااااااا اول شدم
هه هه هه عدد
سونیا جون مثل همیشه خوجکل بود تبریک میگم خانومی

آبدارچی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:05

سلام سونیا خانومی ... هیچی ندارم بگم شکلک حسودیم نداره اینجا وگرنه همش از اونا میزدم

یاسمن دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:25

سونیا جونم قربونت برم با این نوشته های زیبات عزیزمممممممممممم.
ممنون ازت گلم

شبنم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 http://www.forsythia.persianblog.ir

مثل تموم عالم حال منم خرابه مثل تموم بخت ها بخت منم تو خوابه

سونیا جووووووووووووووووووووووووووووونم عالی بود عین همیشهههههههههههه
دوستت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

صوفیا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:12

.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد