حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

تنها برای تو مینویسم

فقط با تو 

انتظار فقط با تو 

زیباست این زندگی با تو 

زیباست این لحظه های عاشقی با تو ،فقط با تو ، تنها در کنارتو 

زیباست لحظه های غروب،با تو فقط به یاد تو 

آن لحظه که با تو هستم بهترین لحظه زندگی ام است  

که دلم  نمی خواهد آن لحظه بگذرد. 

دلم میخواهدآن لحظه که در کنار تو هستم هیچگاه به پایان نرسد. 

زیباست این زندگی درکنار تو ،فقط با عشق تو. 

این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد چون با تو وعاشق تو هستم. 

این لحظه ها عاشقانه تر از گذشته میگذرد. 

چون با تو وبه یاد تو هستم! 

این قلب عاشق من تو رادوست داردوبا تو می ماند. 

عاشقانه می ماند و هیچگاه تورا تنها نمیگذارد! 

میگویم دوستت دارم چون لایق این دوست داشتنی! 

فقط تو لایق این عشق بی پایان منی! 

عشق من وتو ماندگار است تا ابد وبرای همیشه وفقط با هم وبرای هم می مانیم.  

لبخند عشق همیشه بر لبان من جاریست. 

فقط با تو، وبه عشق تو!

نظرات 4 + ارسال نظر
افسون شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 http://naghmehehasrat.blogfa.com

سلام عزیزم

مثل همیشه زیبا و دلنشین بود

امیدوارم که همیشه قلبت لبریز از عشق و مهربانی باشد و هیچگاه غم در خانه دلت آشیانه ای نداشته باشد

موفق باشی و همیشه عاشق نازنینم

یاسمن شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05

چون افسون نگفته اول پس من اولم بیب بیب هوراااااااااااااا اول
سونیا جونم خیلی قشنگ بود گلممممممممم

هیوا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:35 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

سلام سونیا جونم
الحق که با این طبع لطیفت شیرازی هستی چشمک
خیلی قشنگ بود عزیزم
دلت سرشار از عشق باشه همیشه گلم

آبدارچی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53

سلام ... هیچی ندارم بگم جز اینکه دارم به اون حسودی میکنم کاش منم نقطه چیین چشمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد