حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

دوستت دارم ...

وقتـــــی شـــــــب آرام آرام بــــــه خــلوت خـامــوش من پـــا می گــــــذارد

ومــــــن در ســــــــــتاره بـــــاران خــدا ســـــتـــــــــاره تــــــــو رانـــدارم....

حضــــور آرامــت مدتــهاست در کنــــارم نیست

وقتـــی دلتنـــگ تو ام امـا چشمانت نیســـت تابی قـراری مرا در خود گم کند

وقــــــتی رقـــــــــص گـیســـوانــت را در ســـر انـــگشــــتانـــــــم نـــــدارم

و نــــوازش دســـــتـان مهربــــان وگـرمـــت را

وقتـــی نــگاه معــــصو مـانـــه ات را بـرای همیــشه به خاطـره ها سپرده ام

وقتی تنهای تنــهایم و یاد تــو تنـها مهــمان شبهای بی صـــبح مــن است.....

مــن میــــمانم و یـــاد تو و دلـی پـــر درد

ســـــــفره ای از عشـــــق و غـــــــزل....

و شـمـعی که به یـــــاد چشــمان روشنت تا صبح می درخـشد در خیالم ....

و با خواهــش نگاهـم تــو را به ایـــن ضـــیافــت عاشــقانــــه می خـــوانـــم

نیاز دلم را با ناز نگـاهت پیـوند می زنــم هزاران گلبــرک شـــقایق را نثار لبخند

نـــــگاهــــــــــــــــت می کــــــنـــــــم

و با تــو تا اوج آبـــی عشق پرمی کشم

باز هـــم هــوا پـــــر از شعـــرو غــــزل و قاصــــــدک است

تـــــــو را مـــــــی خـــــــــــوانــــــــم

غزلهای خاموش دلـــم را بی دغدغـه تـا بلنــــدای وجــود فریــاد می زنــــــم

دوســــــــــــــــتت دارم...
دوســــــــــــــــتت دارم...

نظرات 4 + ارسال نظر
سونیا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:04

سلام عزیز دلم منم دلم برات یه ذره شده هرموقع تو روم میام نیستی.

در ضمن شعرای تو هم خیلی زیباست همشهری گلم

مجتبی شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:34

بابا ای ول؛ هیوا عجب صفحه کلیدی داری شما.
هق هق هق ده بار تا حال گفتم که مدل صفحه کلید ها تون رو بنویسید که ما هم بریم بخیرم حداقل شبیه شما بنویسم هق هق هق.
من که هرچی برای این سوینا خانوم گفتم که مدلش رو بگو نگفت. اما مثل اینکه صفحه کلید شما بهتر از مال سونیاست چشمک.

هیوا خانوم خیلی خیلی زیبا بود.

عدد بازنشسته . . .

سونیا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:27

الهی که تو بترکی عدد دوباره که تقلید کردی اخه کی تو به من گفتی مدل صفحه کلیدت چیه وااااااااااااااااااا خواب دیدی خیر باشه.

در ضمن این اسم منو درست بنویس این هزارو یک مرتبه.

inD پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:00

جناب عدد فرمودن:
هیوا خانوم خیلی خیلی زیبا بود.
گمونم منظورش نوشته ی هیوا بود dd

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد