حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

عاشقانه

ای تو که آسمانی ترین ستاره هستی! 

با تو......... 

جرقه های عاشق شدن ، درآتشکده متروک قلبم شعله کشید!! 

و....... 

ترانه های عاشقانه ام با تو ......... 

به حقیقت رسید!! 

ووجود گرم توست که میخواهم بمانم....... 

وتا همیشه وهمیشه............ 

در کلبه عشقم 

میزبان نفسهای عاشقانه ات خواهم بود .....!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
صوفیا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:33

بیب بیب هورااااااااااااااااااا
اولللللللللللللل!


یادمان عدد!!!!!!!!!!!!! چشمک!!

هیوا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

هق هق هق سونیا آخع چرا با من همچین می کنی ؟ هق هق هق من این همه تایپ کردم آخه هق هق هق

یا سمن دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:00

سونیا جونم قربونت برم به خاطر این نوشته های خوشکلت .ممنون گلممممممممم

عدد دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:49

صوفیا ممنون که به یاد عدد هم هستی سپاس


سونیا زیباست . . .

هیوا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

سونیا می گم اگه این بهنام بخواد فعال ترین های بلاگ رو جایزه بده منو تو مشترکاْ باید اول شیم چشمک ببین چه فعالیممممم شیرازی یعنی همینننننننن

هیوا جان دقیقا

آبدارچی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54

این نقطه چینارو من پر کنم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد