حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

دل من ...

دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت.
پاشنه کفش فراروبرکشید
استین همت و بالا زد و رفت.
یه دفعه بچه شد و تنگ غروب
سنگ توی شیشه فردا زد ورفت.
حیوونی تازگی ادم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت.
دفترگذشته ها روپاره کرد
نامه فرداها رو تازد و رفت.
زنده ها خیلی براش کهنه بودن
خودشو تومرده ها جازد و رفت.
هوای تازه دلش می خواست ولی
اخرش توی غبارا زد و رفت.
دنبال کلید خوشبختی می گشت
خودشم قفلی رو قفلا زد و رفت.
دل من یه روز به دریا زد و رفت
نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:21 http://freewordweb.blogsky.com

سلام.وبلاگ جالب داری . خسته نباشی.اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ من بزن خوشحال میشم. اگه خواستی تبادل لینک کنیم لینک وبلاگم رو ته وبلاگت بذار بعد به من توی بخش نظرات وبلاگم اطلاع بده تا منم لینک وبلاگ شما رو تا ۲۴ بعد توی وبلاگم بذارم. همیشه سالم و شاد باشی

سونیا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:03

هورااااااااااااااااااااااااااااااااا اول
هیوا جونم ؟؟؟؟؟

جونم سونیا جووووووووووووووووونم ؟

افسون سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:28 http://naghmehehasrat.blogfa.com

سلام هیوا جان و تمام دوستان گلم می دونم الان برای خیلی ها سواله که چرا کم میام یا مطلب نمی نویسم همینجا از تمام دوستانی که مطلب گذاشتن و من وقت نکردم سر بزنم عذرخواهی می کنم اما باور کنید هر وقت فرصت داشته باشم میام مطالبتون رو می خونم حتی اگه نتونم نظر بزارم و همین که میبینم دوستان گل اینجا مطلب نوشتن خوشحال میشم و در واقع یه نوع خبر دار شدن از دوستان گلمونه که من کم سعادت یه وقت مدتها ازشون بی خبرم امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید نمی تونم برای نوشته های زیبای تک به تکتون نظر بنویسم اما همینجا از همتون به خاطر نوشته های دل نشینتون تشکر می کنم و در اولین فرصت حتما باز هم سر میزنم و می نویسم. برای همتون سلامتی و خوشی آرزو می کنم.

هیوا جان عزیزم ممنون از نوشته های زیبات گلم پس ببین که خیلی هم بی معرفت نیستم خودم زیاد وقت نمی کنم بیام اما وقتی چند روز بیخبرم میبینم اینجا نوشتی خوشحال میشم که سلامتی و آثاری ازت اینجا هست انشالله تو و همۀ دوستان عزیز همیشه سالم باشین و نوشته هاتون نشانی از وجود سرشار از عشق و امید به زندگی .

هیوا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:54 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

سلام افسون جون
عزیزم ممنون که به یاد من و همه بچه ها هستی من اگه گله کردم خانومی به خاطر دلتنگیم بود . خب منم مثل تو کم میام . میشه مدت ها نغمه سر نمی زنم عزیزم . اما بدون هرجا و در هر حالی من دوستت دارم و به یادت هستم عزیزم . امیدوارم باز هم نوشته های قشنگت را توی بلاگ ببینم .
بوسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد