حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

برایت مینویسم

به امید تو دل به آسمان بسته ام، به یادتو به آسمان نگاه میکنم، میبینم ستاره هارا،

میشمارم تک تک آنها را.........

به عشق تو شبها را تا سحر بیدار میمانم، مینویسم درد دلم را، تا فردا برایت بخوانم!

به هوای تو به اسمان تاریک خیره میشم شاید چهره  ما ه تو را ببینم!

واقعیت اینست که دلم برایت تنگ شده، حقیقت اینست که دلم به انتظار دیدن تو نشسته .....

دلتنگتم عزیزم، دلتنگ چشمهایت و گرفتن دستهای مهربانت!

به لحظه ای می اندیشم که بتوانم پرواز کنم وبه سوی تو بیایم، انگار که رویایی بیش نیست!

تازه فهمیدم که تو چقدر برایم عزیزومقدسی. ای سرچشمه خوبیهاو پاکیها!

به هوای تو در این شب دلتنگی سر به هواشده ام، چشمهای بهانه گیر، دستهای خالی، شانهای پراز نیاز،

نه یک لحظه نه یک روز حرف از یک عمر دلتنگسیت!

انگار عمریست که دلتنگم وساده تر میگویم دلم میخواهد همیشه درکنارم باشی!

ترانه عشق در گوشم مرا به یاد لحظه های قشنگ درکنارتو بودن می اندازد، گاهی می اندیشم به لحظه های دیدار، گاه میترسم از لحظه های دور از تو بودن!

حرفهای قشنگت را درد دلهای شیرینت را که در قلبم مانده برای خود زمزمه میکنم، تکرار میکنم تا احساس کنم تو برایم میخوانی قصه عشق را.......

دلتنگم، به امید تو دل به آرزوها بسته ام، به یاد تو ترانه عشق را زمزمه میکنم، میخوانم ومیدانم که دلت همیشه با من است!

میخواهم امشب در کوچه پس کوچه ها سرگردان قدم بزنم، تا طلوع به من سلامی دوباره گویدوباز بنشینم به انتظار دیدن تو،وباز ببینم توراوبگویم دوستت دارم!

یک غروب دیگرویک شب پر از دلتنگی . کار ما عاشقان همین است، دلتنگی وانتظار،

اما در مرام ما بی وفایی نیست عزیزم!

به امبد تو ای همنفس با تو نفس میکشم وبا هر نفس عاشقانه  میگویم دوستت دارم عزیزم!

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمن چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:46

بیب بیب هوراااااااااااااااااااا اول شدم

هیوا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

سلام سونبا جونم عزیزم
مثل همیشه زیبا و پر احساس بود عزیزم
بووووووووووس

صوفیا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45

سونیا به ما بگو کیه پیش قدم میشیم که همیشه کنارت بمونه.!اصلن بی خود میکنه نمونه!مگه دست خودشه!!!!چشمک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد