حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

عاشقانه برایت مینویسم

پا به پای تو میایم در این جاده زندگی.............

یک لحظه نیز از تو دور نمی شوم!

می آیم با همین پاهای خسته،ودلی عاشقتر از گذشته!

همسفرم باش ای بهترینم ، با من باش ای عزیزترینم!

میخواهم با تو این جاده نفسگیر زندگی را عاشقانه به پایان برسانم............

همسفرت میمانم ای تو که لایق بهترینهایی!

اگر چه راه زندگی سخت است اما با تو این راه خیلی آسان است...............

باتو وعشق تو ،  پایان جاده را فتح خواهم کرد!

تو خیلی برایم مقدسی،هر جا که بروی ، پا به پای تو، قدم به قدم

عاشقانه با تو می آیم!

همسفرم باش ای نازنینم!

همسفرم باش که این سفر تنها با تو شیرین است...............

هوای ماراداشته باش، گرچه میدانم که سرنوشت هم هوای مارادارد!

میگذرم از سختی هاچون عاشق تو هستم وثابت میکنم که لایق تو هستم!

به پای تو می آیم ای همسفر،زیرا پایان این سفر خوش هست!

با تو می آیم ای همسفرمن در جاده تنهایی!

با تو واون قلب مهربان تو همسفرم، ومیخواهم تا آخرش با تو باشم!

هستم تا اخرش اگر تو در این راه نفسگیربا من باشی...................

اگر خسته شدی تورا برروی شانهایم میگذارم وتورا تا آخر راه میبرم!

میبرم به جایی که شهر عاشقان هست...............

پا به پایت میآیم ای همسفر مرا از خود رها نکن ، همسفرم باش

زیرا که من عاشق سفر با توهستم............

به پایان سفر بیاندیش ای همسفرکه اینهمه سختیها آسان گردد!

به پایان جاده بیاندیش که همین سفر خیلی زیباست.............

نظرات 8 + ارسال نظر
عدد یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:17

زیباست

هیوا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:39 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

بیب بیب هوراااااااااااااااااااااااااااا اول شدم قابل توجه عدد چشمک
سونیا جونم مثل همیشه زیبا و با احساس مرسی عزیزم
بوووووووووووووووووووووووووووس

آبدارچی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06

سلام زیبا بود ... ادم رو یاد فیلم همسفر گوگوش با بهروز وثوق میندازه

یاسمن دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:39

سونیا جونم مثل همیشه عالی بود .
فدای اون قلب پر احساست بشم عزیزمممممممممممم

صوفیا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:59

سونیا این متنها رو نگه دار! چند سال دیگه باز هم بخونشون!ممکنه اون جاده زیاد خسته ات کنه یه جاهای همسفرت رو اذیت کنی! اونوقت خوندن این متنها خیلی کمکت میکنه

سونیا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:14

صوفیا جونم چشم حتما
ولی من دل نازک تراز این حرفام که بخوام همسفرمو اذیت کنم.چشمک

هیوا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

هق هق هق هق سونیا پس چرا همش منو اذیت می کنی هق هق هق هق من که همسفر خوب و مهربونیم هق هق هق چشمک

ایلیا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 http://ielyavahid68.blogfa.com

سلام به همه من ایلیا

خوشم اومد

وب تون عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد