حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

تقدیم به تو

به تو تقدیم میکنم تمام احساسات دورنم را که مشتاقانه تو را طلب میکنند.

به تو تقدیم میکنم لحظه لحظه های دلتنگی ام را که به وسعت تمام روزهایی

است که بی تو سرکردم.

وبه تو تقدیم میکنم عشق را که در تپشهای قلبم و دراشتیاق چشمان همیشه

منتظرم یافتم.

این ارزشمندترین هدیه من به توست   گوشه ای از قلبت پناهش ده وبا

خورشید مهربانی ات نگهبانش باش. همیشه در خاطرم خواهی ماند.

نظرات 7 + ارسال نظر
آبدارچی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:04

سلام ...
خوبی سونیا خانومی
سونیا میدونی حسودی یعنی چی ... بعد میدونی مردا خیلی حسودن ... بعد میدونی ادمی که حس حسادت بقیه رو برنگیزه یعنی چی .... بعد میدونی خیلی نامردی ... بعد میدونی هق هق هق هق هق هق هق ... بعد میدونی...

یاسمن چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:24

بهنام کاریش نمیشه کرد باید همینطوری به سونیا حسودی کنی .
سونیا جونم بازم ممنون عزیزززززززززززززززززززززم

آبدارچی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:42

نامرد من چرا به سونیا حسودی کنم خیلی بدی .... من به اون تو حسودی میکنم نه به سونیا

افسون چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 http://naghmehehasrat.blogfa.com

بهنام ههههههههههههههههههههه خوب کاری نداره که به خانومت بگو بیاد اینجا برات از این متنهای عاشقانه و قشنگ بنویسه بعد تو میشی تو دیگه هم حسودی به این تو نمی کنی و اونوقت تازه همه به تو حسودی می کنن ههههههههههههههههههه

چی نوشتم خودمم نمی دونم چششششممممممممکککککککککک

سونیا جان خیلی قشنگ بود عزیزم مرسی بووووووووسسسسسسسسسسس

شادی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:13

سونیا جان خیلی خیلی زیبا بود خانمی
بهنام آخی نازی
چه میشه کرد دیگه(چشمک)

هیوا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:33

میسییییییییییییییی
بهنام شما مردا همه حسودی می کنین به ما زناااااااا ههههههههههههههه آخه کجا مثل ما آدمای خوب و گل و بااحساس پیدا می کنین چشمک

عدد پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:50

خمیازههههههههههه Zzz Zzz

خوش بحال اون "تو"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد