حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

سیب زمینی

 سلام  

   توی پست زیری این پست صوفیا خانومی چند تا سئوال پرسیده بودن  حالا دوستان جواب ندادن بماند . 

میدونید که ماها عادت نداریم به سئوال های در این خصوص جواب بدیم سعی میکنیم سئوال ها پیش پا افتاده باشه و ساده که فردا  کسی سئوال پیچمون نکنه  

 

خب توی جواب های که دوستان داده بودن جواب سونیا خانومی خیلی با حال بود : 

 

"من واسه خودم یه لیست سیاه دارم توی دلم از هر کسی که تنفر پیدا کنم میفرستمش توی اون لیست و بایگانیش میکنم وسعی میکنم برای همیشه فراموشش کنم حتی اگر همیشه جلوی چشمم باشه." 

 

یاد یه  حکایت افتادم   

 حکایت " معلمی به شاگرداش میگه هرکسی یه  نایلکس بیاره با خودش داخل اون سیب زمینی بزاره  

اونم به تعداد ادم های که ازشو متنفری بدت میاد  هر کدوم از شاگردا به اندازه افرادی که ازشون متنفر هستند سیب زمینی با خودشون اوردن یک دوتا یکی  سه تا یکی ده تا  بگذریم  

معلم به شاگردا میگه این سیبزیمنی هارو با خودتون هروز بیارید ببرید  انقدر این کار رو میکنن تا سیب زمینی ها گندیده  وبو گند میگیره که شاگردان اعتراض میکنن که مشکل دارن با این سیب زمینی ها  

و معلم بهشون میگه  اینا افرادین که شما تو ذهنتون اونارو نگه داشتید هروقت به یادشون میفتید بدتون میاد  پس برای راحت شدن از دست سیب زمینی ها   و خالی شدن ذهنتون اونارو دور بریزید   " 

 

من یه اخلاقی که دارم اینه که وقتی از کسی بدم امد فراموشش میکنم  یادم نمیاد  کی بوده چی بود چه کار کرده  

چشمک  

 

آبدارچی ( سیب زمینی فروش )

نظرات 7 + ارسال نظر
عدد یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:56

!!!!!!!!!!!! عدد داره فکر میکنه که چی بنویسه!!!!!!!!!!!!

یادگاری باشه برای بعد.

سونیا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:19

وا عدد تو کی یادگاری نوشتی که این بار دومت باشه (چشمک)

بیب بیب هوراااااااااااااااااااااااااااااا من و یاسمن جونم همزمان با هم اول شدیم

یاسمن دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:36

سلام بیب بیب هوراااااااااااا اول شدیم .قربونت سونیا جونم .
منم خطاهای دیگران رو میشه گفت زود فراموش میکنم شاید اون موقع خیلی عصبانی بشم ولی بعدش زیاد برام مهم نیست چیکار کرده و در کل نادیده
می گیرمش .ولی باز بخشیدن ادما بستگی داره به طرف مقابلم ببینم ارزش بخشیده شدن رو داره یا نه؟

صوفیا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54

وقتی کسی یه کاری میکنه که ادم رنجیده میشه در نهایتش باعث تنفر ممکنه بشه تا وقتی اون شخص بخشیده نشه ،حتی اگر توی لیست قرار بگیره یا فراموش بشه یا نادیده گرفته بشه باز هم همه اینها یعنی اون رنجوندن داره اثر میکنه! فکر کنم اگر واقعا و از ته دل کسی رو ببخشیم و بعد بذاریمش توی این لیستها خیلی بهتر میشه!

سونیا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:48

صوفیا جان موقعی که ببخشی که دیگه نمیشه بزاریش تو لیست سیاه چون دیگه بخشیدیش یعنی تنفر نداری ازش

یااو سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 http://WWW.YAOO.IR

به نام خدا
معرفی یک ترفند با ویندوز XP
تبدیل متن به گفتار با استفاده از یک فایل NOTEPAD
احتمالا شما تاکنون با استفاده از SPEECH ویندوز متن خود را به گفتار تبدیل کرده اید.
شما باید دستورات زیر را در NOTEPAD ویندوز بنویسید و آن را با پسوند VBS ذخیره کنید.
Dim msg, sapi
msg=InputBox("Matneh khod ra vared namaeed! www.Tarfandestan.com","Sokhangoo")
Set sapi=CreateObject("sapi.spvoice")
sapi.Speak msg
با دابل کلیک روی آن پنجره ای باز میشود و شما باید متن مورد خود را وارد کنید تا کامپیوتر متن مورد نظر شما را بخواند.
لازم به ذکر است که اینکار طبعأ تنها بر روی حروف انگلیسی امکان پذیر است
لطفا در صورت تمایل سایت ما را با نام
" پایگاه اطلاع رسانی ایرانیان "
در سایت خود درج کنید.
در ضمن برای افزایش بازدید خود نام در خواستی خود را به ما ارسال کنید
تا ما نیز پس از بررسی سایت شما را درج کنیم
WWW.YAOO.IR

هیوا سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

هق هق هق هق بهنام من تو رو می کشم هق هق هق من یه ساعت واسه سونیا یادگاری گذاشتم بعد سیستم خطا داد هق هق هق منم دیگه ننوشتم اعصاب مصاب نداشتم چشمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد