حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

شاعر و فرشته

شاعر وفرشته ای با هم دوست شدند،

فرشته پری به شاعر داد و شاعر شعری به فرشته

شاعر پر فرشته را لای دفتر شعرش گذاشت و شعرهایش بوی آسمان گرفت

فرشته شعر شاعر را زمزمه کرد و دهانش مزه ی عشق گرفت

خدا گفت: دیگر تمام شد..... دیگر زندگی برای هر دوتان دشوار می شود

زیرا شاعری که بوی آسمان را بشنود زمین برایش کوچک است و

فرشته ای که مزه ی عشق را بچشد آسمان برایش کوچک.

نظرات 11 + ارسال نظر
آبدارچی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:59

سلام .
زیبا بود افسون خانومی خیلی زیبا ... من هنوز زمین برام کوچیک نشده چشمک

صوفیا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:42

فرشته ها میتونن عاشق بشن؟؟؟؟؟؟؟؟فکر نمیکنم!

صوفیا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:46

افسون جان کجایی راستی خبری ازت نیست؟کم پیدا شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سونیا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:50

خوب میبینم که آبدارچی نگفته اول پس خودم میگم

بیب بیب هورااااااااااااااااااااااااااااا

اول شدم

واقعا چشمک

خوب خواستین بگید زودتر صوفیا وبهنام

هیوا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:52

من شاعرم یکی دیگه هم فرشته اما هیچ کدوم انقدر چاق نیستسم که جامون تنگ شه چشمک
افسون جونم دلم برات تنگ شده خانمی
دوستت داررم

صوفیا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:26

سونیا اصلنم قبول نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!

یاسمن چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:53

صوفیا جونم چشمک قبوله خیلی هم قبوله سونیا اول شده هوراااااااااااااااااااا

صوفیا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

چرا هیشکی از من طرفداری نمیکنههههههههههههههه هق هق هق

شبنم چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:29 http://www.forsythia.persianblog.ir

هههههههههههههههههههههههههه
صوفیا میخوای من ازت طرفداری کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئن باش برام کاری نداره ها اگر نمیتونی از خودت دفاع کنی عزیزم من میتونم مسئولیت تورو بگیرم هههههههههههههههههه
خلاصه تعارف نکن رو من میتونی حساب کنی

شادی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:20

افسون جان سلام
مثل همیشه قشنگ بود.
بوس بوس.باییییییییییییییییی

عدد پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:43

خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد