حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

عاشقانه

این منم که تو را می خوانم

نه پری قصه هستم در آفاق داستان

و نه قاصدکی در یک قدمی تو

من یک انسانم

کسی که همواره به یاد توست

سالهاست با رودخانه و آسمان زندگی میکنم

برای کفتران چاهی دانه میریزم

و ماه را به مهمانی درختان دعوت می کنم

این تویی که در تمام لحظات می بینی

مینویسم تا تمامی درختان سالخورده بدانند

که تو مهربانترین مهربانی

پس آرام و گرم مینویسم

دوستت دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:26

بیب بیب هورااااااااااااااااااااااا

یاسمن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:26

اول گفتن رویادم رفت بزارین از اول
بیب بیب هورااااااااااااااا اول شدم

صوفیا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:40

یاسی قبول نیست اینجوری چون دفعه اول یادت رفت!

پس خودم بیب بیب هورااااااااااااااا اول
!

یاسمن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:48

صوفیا وا .حالا دفعه اول یادم رفت بعدش که نوشتم قبول نیست تو دوم شدی صوفیا .

آبدارچی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:05

بی بی بی بی بی بی بیب بیب بیب بوقش گیر داشت تازه درستش کردم هیچی داشتم بوق رو امتحان میکردم چطورنه من نه اول شدم نه چهارم داشتم بوق رو امتحان میکردم خو بای

صوفیا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:19

نخیرم یاسمن خودم اول شدممممممممممممممممممممممم

صوفیا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:33

سونیا جان ببین اینقدر قشنگ مینویسی همه قاطی میکنن!!!!چشمک!!!!!!

عدد پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:48

خمیازهههههههههههههه ‏‎ Zzz Zzz ‎‏ چشمک‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد