حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

یــــکـــرنـــگــــی

خانۀ دلم چه خالی و بی صداست

آسمانش ابری و بارانیست

سکوتش سرد و سنگین

نگاهش خیس از باران

صدایش بی صداترین فریادهاست

پشت نگاه خیسش دریای متلاطم غمهاست

وقتی می خواد بباره بی صدا می باره

وقتی می خواد حرف بزنه بی صدا حرف می زنه

وقتی هم که میشکنه بی صدا میشکنه

سکوتش یه دنیا فریاد بی صداست که در گلو خفه شده

 

تمنای نگاهم نگاهی بی ریا و پاکه

نگاهی که یه دنیا صداقت و معرفت توش باشه

نیاز دلم داشتن یه هم صدای یکرنک و مهربونه

یکی که با دروغ ها و دورویی بیگانه باشه

کسی که آدمو به خاطر خودش بخواد به خاطر انسانیتش نه به خاطر منافعش

تو این دنیای پر از ریا و تزویر هر کس یه رنگیه هیچ آدم یکرنگی ندیدم

یکی با دروغ ها و دورویی هاش و یکی با غرورش آدمو می شکنه

چرا ما آدما فقط ایراد دیگران رو میبینیم اما ایرادای خودمونو نمی بینیم ؟؟؟

چرا سعی داریم دیگران رو اصلاح کنیم اما برای اصلاح خودمون هیچ تلاشی نمی کنیم ؟؟؟

چرا انقدر راحت دل میشکنیم اما طاقت اینکه دل خودمون رو بشکنن نداریم ؟؟؟

نمی دونم بعضی آدما چطور می تونن بین دیگران اختلاف ایجاد کنن و بعد با خیال راحت بشینن  

و تماشا کنن!؟؟؟

نمی دونم اون دنیا چطوری جواب خدا رو میدن ؟؟؟

هر چند که فکر می کنم براشون مهم نباشه مهم قصدشونه که بهش میرسن و بعد با لذت تماشا می کنن !!!

نمی دونم واقعا میشه اسم انسان رو این جور افراد گذاشت یا نه ؟؟؟؟

اخه انسان واقعی که دل نمی شکنه و نسبت به هم نوعش بد نمی کنه و هر کاری که انجام میده 

 اول برای رضای خداست و بعد برای رضای بنده خدا کسی که رضای خدا مد نظرش باشه 

 هیچوقت بندۀ خدا رو هم نمی رنجونه !!!

کاش به جای تفرقه انداختن بین دیگران و ریاکار بودن کمی به خودمون بیایم و همیشه باعث
دوستی ها و رابطه های خوب بین دیگران باشیم نه اختلاف انداختن ، به جای دل شکستن
دلی رو به دست بیاریم و همه با هم یکرنک و بی ریا باشیم . هر چند از این ای کاش ها
زیاده اما حیف که عمل کنندش کمه !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
آبدارچی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:32

سلام ..... هق هق هق هق هق هق هق

ناخوانده دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:18

سلام
امید وارم با اینکه این جا یه دنیای مجازی هست
همدیگرو دوست داشته باشیم
دل همدیگرو نشکنیم
وبه دور از غم هاو مشکلاتی که تو دنیای غیر مجازی داریم
حداقل تو این دنیای مجازی شاد باشیم و همدیگرو دوست داشته باشیم

صوفیا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:19

متاسفانه ما در مورد دیگران خیلی راحت قضاوت میکنیم!حکم میدیم! و محکوم میکنیم! چه در دنیا ی واقعی و چه در دنیای مجازی! انسانی که سرش گرم معایب و شمکلات خودش باشه هیچوقت وقت نمیکنه به دیگران بپردازه و از اونها عیب جویی کنه!

آبدارچی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:22

سلام ... افسون صد در صد با حرفتون موافق هستم من خیلی سعی کردم خودم رو درست کنم ولی نشد هیچوقتم نگفتم ادم خوبی هستم زیاد دل شکوندم انقدر که نگو چشمک زیاد دلم شکسته شده انقدر که جای برای چسبیدن نداره زیاد بین این اون اختلاف انداختم زیادم بین دوستای من با خودم اختلاف انداختن ووووو

چیزی که عوض داره گله نداره این حرفی که همیشه خودم به خودم میزنم وقتی یکی اذیتم میکنه سریع یاد اون موقعی میفتم که یکی رو اذیت کردم یه جورایم خوشحالم خدا این دنیای داره جواب کار های بدم رو میده

ببخشید من تل دارم الان میام

خب کجا بودیم ولی خارج از همه این بحث ها ادم های که اذیت میکنن کمبود دارن یا بهتره بگم یه نوع حسادت نمیتونن رابطه های دیگران رو ببینن روابط خوب دیگران براشون ازار دهنده هستش برای همین این کار هارو میکنن یا پیشرفت دیگران رو نمیتونن تحمل کنن بیشتر مشکل تحمل کردن دارن اگر بتونن تحمل خودشون رو ببرن بالا همچین مشکلاتی نخواهن داشت

ولی خارج از این حرفا دوستان باید سعی کنن ایینه یک دیگر باشن اگر خطای میکنن از انتقاد دیگران ناراحت نشن من که این یه مشکل رو ندارم همیشه از دوستام خواستم ایرادام سریع بدون رو دربایسی بهم بگن خدا را شکر دوستای خوبی دارم در این مورد چشمک

ولی من تیکه تیکم کنن نمیتونم یه رنگ باشم عادت دارم با هرکسی مثل خودش برخورد کنم با هر کسی هیچوقت نمیتونم با ادمی که خوبی داره در حقم میکنه بدی کنم یا کسی که بدی میکنه خوبی کنم برای هر کسی یه رنگم برای یکی خوب برای یکی بد برای یکی بی تفاوت برای یکی دل سوز برای یکی فرشته نجات برای یکی اینه دق برای یکی .... چشمک

میدونم کارم اشتباه ولی خب دلایل خوبی دارم براش چشمک
امیدوارم دوستانم انقدر خوب باشن که من هیچوقت کمر به نابودی اونا نبندم چشمک
هرکی بدی از من دیده بدون بدی کرده خوبی دیده بدون جواب محبتاشه که دارم بهش میدم چشمک

دوستان خوب باشید خوبی کنید تو نیکه میکن در دجله انداز من شیرجه میرم برش میدارم چشمک

اینم نوع جدید ضرب المثل بود چشمک
بدرود



سونیا دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:20

باید بگم من همیشه سعی کردم یه رنگ باشم وهمیشه هم سر این موضوع ضربه خوردم چون یه جورایی بلد نیستم با هرکسی مثل خودش رفتارکنم ولی همیشه به همه میگم هر کسی روباید مثل خودش باش رفتار کرد.میدونی چرا دلیلش اینکه که اگه اونطرف متوجه رفتارواعمالش بشه حالا چه خوب باشه چه بد.

ولی امیدوارم پیش نیادکه بخوایم بدیهای کسی رو با بدی بهش جواب بدیم.چون ما دیگه فرقی با اونی که بدی میکنه نخواهیم داشت.

شادی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:22

افسون جان سلام.خوبی خانمی.دلم برات تنگ شده.
ببخشید که دیر می نویسم وبلاگم خرابه هق هق هق هق
شکستن دل یه آدم یه لحظه زمان می خواد اما گاهی وقتا واسه دوباره بدست آوردنش باید سالها وقت بذاری.
پس هیچوقت ارزششو نداره.
یکم با هم مهربون باشیم فقط یکم.اونوقته که دنیا بهشت میشه چشمک

هیوا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:33 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

هق هق هق هق منم دلمو همین دنیای مجازی شکست مثل خیلی هاااااای دیگه هق هق هق

مانی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:19

سلام میدونی مهم نیست چی تو فکر این ادماست مهم اینه که ما بهشون اجازه چنین کاری رو میدیم ما بهشون اجازه میدیم که این کارارو بکنن اول باید خودمون رو اصلاح کنیم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد