حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

تو نیکی کن در دجله انداز

سلام  

هنوز عنوانی برای این نوشته پیدا نکردم  چون واقعا نمیدونم میخوام در مورد چی بنویسم چشمک  

جالبه نه اینارو میگم که بچه ها فکر نکنن باید در مورد نوشته ای که میخوان بنویسن فکر کنن چون خیلی از دوستان وقتی میخوان بنویسن انقدر فکر میکنن در مورد موضوع که از  موضوع جدا میشن چشمک  

دیشب داشتم با یه تاکسی میرفتم خونه که توی راه یه ۲۰۶ مالوند. بهش به اندازه یه  انگشت رنگ  ۲۰۶ چسبید به پراید آقا  راننده.  206 هم 5 هزار تومان پیاده شد  .توی راه  راننده پراید بهم گفت اره نمیخواستم ازش پول بگیرم.  گفتم جالبه اونم  چه زوری داشت که پول رو به شما داد  بعد  یه جریانی رو تعریف کردم  :

یه بار ماشین بابا پارک بود  یه پاترول  امد عقب عقب بیاد  که سپرش گیر کرد به  گلگیر  ماشین ما اونو قاچ کرد. قشنگ از  نصف نصفش کرد. چشمک.  بابام گفت برو چیزی نیست. منو بگو شاکی! بابا چرا؟ میدونی چه قدر خرجشه؟ از این حرفا....  گذشت یکی دوسال بعد توی تنگه فنی  بابام زد پشت یه پاترولی   قشنگ پشت پاترول رو  با جلوش یکی کرد . البته تا  روی چرخ عقب اوردش!  پاترولی امد پایین یه نگاه به ماشین کرد گفت  چیزی نشده .شما چیزیتون نشده؟  اقا نه ای گفت  اونم رفت  شاید باورتون نشه یه همین سادگی  !

بابام یه نگاهی بهم کرد انگار میخواست جریان  دو سال پیش به یادم بیاره گه با پر رویی گفتم خب  قبول بی خیال  .خندید  چشمک  

 

 چشمک  امیدوارم  گذشت کنید  که تو نیکی کن در دجله انداز بقیه شیرجه میرن برش میدارن  چشمک  

 

آقا وقتی ما این تعریف کردیم  اون راننده من نمیخواستم بگیرم فلان بهمان .... گفتم گرفتی  یه جا پسش میدی چشمک  

 

 

آبدارچی( فداکار ، پتروس نیستم )

نظرات 3 + ارسال نظر
صوفیا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:05

بیب بیب هورااااااااااااااااا اول!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عدد ببینم بازم چیزی داری بگی یا نه!البته تو ابنقدر ...رویی بازم یه چیزی میگی!چشمک

سونیا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:43

دقیقا من حرفتو قبول دارم بهنام خان ولی خوب تا حالا من به هر کی خوبی کردم نتیجه بر عکس داشته چه حکمتیه خدا میدونه

افسون یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:31 http://naghmehehasrat.blogfa.com

سلام
بهنام بله من هم به نوبه خود معتقدم هر نیکی که در حق کسی انجام بدی یه جایی به وقتش جواب نیکیتو میگیری کسانی که دل دریای دارن وقتی خوبی می کنن توقع خاصی ندارن و می دونن که یه روزی یه جایی یه لحظه ای جواب نیکیشون رو خدا میده
پس چه خوبه که همه ی ما کمی از خودمون مایه بزاریم و به وقتش بگذریم

راستی این یک تیکه از این شعر : تو نیکی کن و در دجله انداز

وقتی این شعرو دیدم یاد یه خاطره ای افتادم و خندم گرفت یه روز مادرم داشت خیلی جدی با برادرم صحبت میکرد و از کار کردن و این حرفا میزد بعد خواست یک مثال هم برای حرفاش گفته باشه گفت :
برو کار میکن و در دجله انداز
که ایزد در بیابانت دهد باز

و حالا بعد از سالها باز هم یادمون میاد می خندیم فکر کنید وسط یه بحث جدی یکی بخواد یه مثلی هم بیاره اونم اینجوری ( چشششمممممککک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد