حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

بی نام و نشون

سلام به همه دوستان عزیز  

 

اول از همه دوستان عزیزی که تونستم براشمون یادگاری بزارم معذرت می خوام. این یه مدت خیلی خیلی سرم شلوغ بود. پوزش می خوام. 

 

 داشتم مطلب بی نام سوینا رو که در مورد عشق و ازدواج نوشته بود می خوندم که یاد گفته یه نفر افتادم. می خواستم اون رو توی قسمت یادگاری ها بنویسم اما دیدم که بعد نیست بعد از اندی سال یه نوشته از عدد هم ببیند. می دونم الان خیلی خوشحال شدی خودتو کنترل کن خدایی نکرده سکته نکنی حوصله مراسم ختم رو ندارم. تازه پیراهن مشکیم کوچیک  شده باید برم بخرم پول ندارم. 

 

اون عزیز چند سال قبل به من گفت: 

" سعی کن اول ازدواج کنی بعد عاشق بشی" 

 اون موقع چیزی از حرفش نفمیدم البته الان هم فرقی نکرده. اما یه جورایی می شه گفت می فهممش. چشمک 

دوست دارم نظر دوستانم رو هم در مورد این جمله بدونم  البته اگر اونا رو تجربه کرده باشید. 

اول عاشق شدن بعد ازدواج، اول ازدواج بعد عاشق شدن، عشقی که به ازدواج نرسید یا ازدواجی که در اون عشق وجود نداشت و نداره. 

نخواستین نظر بدین اشکال نداره اما حدقل یادگاری بزارین تا چند صد سال آینده گذرم به این تارنگار افتاد یادم بافته که چه دوستایی و چه روزهایی خوبی رو  داشتیم.

  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شادی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:06

عدد بیب بیب هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شهرزاد جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 http://se-pi-dar.blogsky.com

من هر دوتاشو تجربه کردم یعنی این که اون موقع‌ها که ازدواج نکرده بودم عاشق شدم و الان هم ازدواج کردم عاشقم (شایدم فکر می‌کنم که عاشقم) ولی فکر می‌کنم قبل و بعدش زیاد فرقی نداره مهم اینه که همیشه عاشق بمونی. چون اگه یه روز از خواب پاشدی و دیدی عشق تو قلبت جاش خالیه (حالا فرق نمی‌کنه عشق به کار، فرزندو خلاصه عشق به زندگی) روز آخر عمرته حتی اگه زنده باشی و سالم.
موفق باشی

سونیا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:16

مجتبی نتونستی از حسادت دست برداری خوب میتونستی بزاری اول نظرشونو راجع به مطلب قبل بنویسند بعد بدویی مطلب بزاری



چشمک

هیوا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:18

من که تا حالا ازدواج را تجربه نکردم اما خیلی ها را دیدم که بدون عشق ازدواج می کنند و خیلی هم خوشبختن و برعکس بعضی هم عاشقن و در آخر کارشون به جدایی می کشه . به نظر من برای دوان یک زندگی شناخت لازم هست و گذشت

ناخوانده یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:26

سلام
خب بالاخره من نفهمیدم باید عاشق باشم یا نه
قبل از ازدواج یا بعد از ازدواج !!!!!!

صوفیا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:11

فقط یادگاری میذارم چند سال بعد یاد من بیفتی بگی چه دوست خوبی داشتمممممممممممم!هههههههه!تلافی چشمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد