حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

بازگشت

سلام

خوب میدونم الان  می گی وا این چه رفتنی بود که دوباره اومدی؟

اینم میدونم که شاید خیلی ها الان تو مغزشون یه عالمه علامت سوال نقش بسته که به چه دلیلی نوشته هاتو برداشتی .

من نه میخوام کسی رو متهم کنم نه بحثی راه بندازم.فقط اینو بگم که همش سر یه بی تجربگی واعتماد دروغی بود که کم کم داشت تبدیل به یه بحران فکری واسه من میشد.

خداروشکرزود متوجه شدم که تصمیمم عجولانه بوده فقط این وسط صداقت من مورد هجوم سو استفاده قرار گرفت  ولی تجربه بسیار خوبی بودودرس بزرگی بهم داد خوب گذشته ها گذشته باید به آینده اندیشید.

ولی با همه اینها من یاد این شعرافتادم:

اشتباهی که همه عمر پشیمانم از او اعتمادیست که بر مردم دنیا کردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
آبدارچی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:07

سلام
خوش امدید سونیا خانومی امیدوارم دیگه از این اتفاق ها نیفته چشمک

یاسمن پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:43

سونیا جونم خوش اومدی عزیزکم ، گلکم ، مهربونکم و عشقکم و بزار فکر کنم دیگه چی بگم و............... در هر صورت عزیز خودمی خیر مقدم عزیزممممممممممممممم

صوفیا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

سونیا جان خوش اومدییییییییییی

عدد پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:53

خوش آمدی

~*~B@H@ra k~*~ یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:59

سو نیا ی نازنینم

از اینکه اومدید خیلی خوشحالم خانوم گل




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد