حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

sms

غرور هدیه شیطان است و عشق  هدیه ی خداوند . ما هدیه ی شیطان رو به هم میدهیم  ولی هدیه ی خداوند رو از یکدیگر پنهان میکنیم  .

 

آدمها وقتی از هم دورن واسه ی هم اس ام اس میفرستن من واسه تو که تو قلبی چی بفرستم ؟ 

 

خدا زمین را مدور آفریده  تا به انسان بگوید  همان لحظه ای که تصور میکنی به اخر دنیا رسیده ای  درست نقطه اغاز  هستی  

 

فراموش نکن قطاری که از ریل خارج شده  ممکن است  آزاد باشد اما راه به جای نخواهد برد  

 

قبل از این که اخم کنی مطمئن شو  که هیچ سوژه ای برای لبخند زدن وجود ندارد  

 

ازم پرسید  دوستم داری ؟ گفتم اره   گفت : چه قدر ؟  گفتم : از اینجا تا خدا    اشک تو  چشماش جمع شد  و گفت : مگه الان نگفتی  که خدا از همه چیز به ما نزدیک تره ؟  

 

 

آبدارچی 

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمن سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:04

هورااااااااااااااااا

صوفیا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:21

یاسمن هورا چی؟
به قول عدد چون ننوشتی اول پس من اولممممممممممممم
هوراااااااااااا اول!!!!!

صوفیا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

بهنام این از همه جالب تر بود:
فراموش نکن قطاری که از ریل خارج شده ممکن است آزاد باشد اما راه به جای نخواهد برد .

فیونا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:30

میشه بگی کی تو قلبته

یاسمن سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:55

آدمک آخر دنیاست بخند /آدمک مرگ همین جاست بخند /
دست خطی که تو را عاشق کرد / شوخی کاغذی ماست بخند/
آدمک خر نشوی گریه کنی / کل دنیا سراب است بخند/
آن خدایی که بزرگش خواندی/ به خدا مثل تو تنهاست بخند.

عدد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:48

هر کدوم از اونها را بخوام به کسی بدم اول کادو میگیرم بعد بهش میدم

می ری بیرون شهر یه خورده از هوای بیرون شهر بر می داری براش SMS می کنی!!!!!

آغازی بهتر از آغاز اولی با کوله باری از تجربه ها خوب و بد

کاری نداره جرثقیل می یارم دوباره می زاریمش رو ریل

........................

نمی خواد اشک بریزی؛ نمی دونه چطور بهت بگه، که دوستت نداره

صوفیا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

عدد حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ تب نداری؟

فیونا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:00

عدد درکت میکنم

عدد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:41

صوفیا
مگه این نوشته رو من نوشتم که به یادگاری من نظر می دی آهان می خوامی آمار یادگاری ها رو ببری بالا چشمک

فیونا
ببخشید شما رو نمی شناسم اما در هر صورت ممنون که من رو درک می کنید.سپاس

شادی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:31

بهنام سلام.زیبا بود.ممنون(چشمک)
اگه عاشق شدی و میخوای به عشقت برسی به توصیه های زیر توجه کن:
.
.
.
.
.
.
ای شیطون مچتو گرفتم.حالا تعریف کن ببینم طرف کیه؟(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد