حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

امید

سلام  

صبح اولین روز کاری همگی به خیر  

امیدوارم هفته خوب و پر نشاطی پیش رو داشته باشید . 

امید اون رو دارم که توی فکر چیز های خوب خوب باشید . 

 

1- امید داشتن این است که آینده ای مثبت در پیش روی توست   

2- امید ،نه تنها انتظار برای به وقوع یپوستن رویا هاست ، بلکه اطمینان به انجام آن هاست  

3- امید، به زبان اوردن واژه ی " من میتوانم " است  

4- امید داشتن، این است که شما میتوانید پیشرفت کنید و همیشه با تمرین ، بهتر و بهتر می شوید  

5- امید داشتن، این است که شما میتوانید از طریق کار ، زحمت و پشتکار ، به هدف های تان برسید  

6- امید ، علم به این است که زندگی ، ابدی است و معجزه ، هر روز اتفاق می افتد  

7- امید، چیزی  است که هیچ وقت شما را رها نمی کند حتی موقعی که زندگی تان با غم و غصه پر شده است  

8- امید ، به مانند یک جرقه در وجودتان است که شما را در تاریکی های زندگی به روشنایی راهنمایی میکند  

9- امید ، یکی از بزرگترین نعمت های الهی در وجود شماست زیرا این سحر و اعجاز است که باعث میشود شما به سعی  کردن ، یاد گرفتن ، عشق ورزیدن و زندگی ادامه دهید . 

 

این نه تیکه بالارو از مجله شادکامی برداشتم  خوندمش زیبا بود گفتم  با پنجولای  خوب خودم بنویسم  دیگران هم بخونن شاید امیدوار شدن  چشمک  

  

 

آبدارچی  ( چشمک )

نظرات 6 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:58

هوراااااااااااااااااااااا

شادی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:34

سلام و ممنون از مطلبت
یه چیزی بگم.ناراحت نشیا.(اما املات خیلی ضعیفه)
نشات یعنی چی اونوقت؟
یه چند تا ایراد کوچیکه دیگم بود که نمیگم(چشمک)
امیدوارم شمام روزهای کاری خوبی رو داشته باشید.

صوفیا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:25

برای شروع یه هفته خوب (بزنم به تخته)خیل یمتن خوبی بود ممنوننننننننن

فیونا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:54

من که اخرش این مجله رو نگرفتم خوبه شما بخونی بیای واسه من وبقیه توضیح بدی ما هم استفاده کنیم

آبدارچی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:42

سلام شادی خانومی چشمک من که هم جا گفتم املام ضعیفهههههههههههههههههههه

من اوایل که میخواساتم اسم خودم رو بنویسم با ح مینوشتم بحنام بعد دیگه این طوری شد چون عادت کرده بودم چیز های مهم باید با حرف سخت نوشت مثل امتحان یا بحنام یا ضرر یا غلط وووو برای همین چیز های مثل نشاط میشهه چشمک

بعدشم یکی از بچه ها ژسورد وبلاگ من داره قراره برام غلط گیری کنه اون کوتاهی کرده به من چه چشمک

اونم قول میده که سریع تتا من یه مطلب نوشتم بیاد غلط گیری کنه چشمک



صوفیا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:54

ژسورد چیه؟ یه نوع پسورد جدیده؟چشمک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد