حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

اختلاف بین زن و مرد

سلام   

 

دوستان بنده قصد توهین کردن به خانوم های محترم ایرانی رو ندارم اگر نوشته من طوری بوده که این برداشت رو برای شما داشته من من میخواستم توهین کنم رسما معذرت میخوام  ازتون طلب بخشش دارم  

خانوم ها به خدا نوشته های من انقدر جدی نیستند که شما اینطوری میگید ولی به روی دودیده منت در مورد اونم حرف میزنم  میخواستم در جواب بعضی از دوستان بنویسم که اره بازم مردا انقدر خوبن زن ها بد ولی فعلا نمینویسم میام در مورد مرد های بد مینویسم  

 

دیروز بعد از این نوشتم یکی امد تو پی ام من گفتم سلام فلانی  گفت علیک سلام  گفتم بزار دستت ببوسم اون گفت این چه کاری بابا بی خیال منم بی خیال شدم بعد نظر در مورد وبلاگ رو اونجا بهم داد  یه چیزی مثل نظر افسون خانومی بود  

 

خانوم ها محترم من دارم در مورد مرد ها مینویسم به نظر شما اون جنس نری که  چشمش به دست زنش هستش مرد . یا اونی که تمام درامد خانوادشو میبره برای مواد مصرف میکنه میشه بهش گفت مرد . یا اونی که فلان میکنه بهمان میکنه نه به این ها نمیشه گفت مرد ما کارشون نداریم   

ولی زن های که با این ها زندگی میکنن خدای جا داره بهشون  تبریک بگیم بابت جهادی که دارن میکنن میشه گفت یه نوع جهاد . مثل زنی که در همسایگی ماست شوهرش نگهبان آپارتمان مجاور ماست  زن این اقا که همیشه برام محترم بوده میرفت خونه همساده های دور بر کمک همسایه ها میکرد یه پولی در میورد مشالا با همین کار کردناش یه ماشین خرید با ماشینم اول صبحی سرویس میبره میاره  موقعه های بیکاریش میره بالا شهر کار میکنه پول میگیره دیگه با کلاس شده ولی شوهرش هم چنان  نقطه چین . من اون مرد رو مرد نمیدونم که درموردش حرف بزنم درسته زنش خیلی خوبه انقدر که مردی  شوهرشو برده زیر سئوال  چشمک  

 

ولی در جواب صوفیا ...  

خاطره 

 یادمه یه بار یکی تعریف میکرد که فلانی شوهر خیلای خوبی داره کمک زنش ظرف میشوره لباس های زنشم مرده میشوره از این کارا  و به به چه چه که عجب مرد خوبیه عجب مرد باحالیه زن های مردم شانس دارن از این حرفا گذشته چند ماه بعدش شایدم به سال برسه شنیدم مرده که به به چه چه پشت سرش بوده رفته زن گرفته وای روم به دیوار چرا  ؟  نمیدونم همه مردا فلانند بهمانند بسانند وقتی خوب بود اون مرده خوب بود وقتی بد شد همه مردا بد شدن ... 

اون زندگی نبود که اون مرده داشت این زندگی مال خانواده های که مرد زن پا به پای هم کار میکنن پول در میارند خرج میکنن ولی خوب میدونید که خیلی از زن ها کار نمیکنن کارم که بکنن توی ایران زیاد مرسوم نیست مردی بیاد از این کارها بکنه  ولی وقتیم که مجبورش کردید از این کار ها بکنه بدونید داره بهش سخت میگذره چون اونم دوست داره یه کم راحت باشه ( راحت طلب  یا  اسمشو بزارید تن پرور ) البته توی خونه خودش نه جای دیگه  

یعنی وقتی مجبور شد کار های بیرون(که وظیفش ) انجام بده  بیاد توی خونه هم کار کنه این مرد فراری میشه خواه نا خواه فراری میشه .... 

 ادامه دارد

آبدارچی

نظرات 9 + ارسال نظر
یاسمن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20

بازم اوللللللللللللل

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:44

ببخشید اصلا دوست نداشتم دیگه اینجا مطلب بنویسم اما خب بهنام مجبورم کردی جوابتو بدم به نظر من اتفاقا مرد های خوب دقیقا عین دایناسور منقرض شدن نودو نه درصدمرد ها اصلا به درد زندگی نمیخورن خودشون هرجور که دوست دارن حال میکنن بعد برای زنهاشون مرد میشن این حرفایی که میزنی به نظر من خیلی بیخوده وقتی میگی ائمه ما میره زن میگیره انقدر عرضه دارن که تو کار خونه پا به پای زن هاشون کار میکنن اقا برید زن بگیرید فقط عرضه اینم داشته باشید که تن پرور نباشید و مثل امام علی که تو نون پختن به حضرت زهرا کمک میکرد کمک کنید مرد باشید و برید ظرف بشورید کهنه بچه عوض کنید غذا درست کنیدبه خدا اگر بتونید یکی از کار های تکراری که زن ها میکنن شما بکنید اونوقت که باید برید اسمتون و تو کتاب گینس چاپ کنید اقا چرا بیخود ادعا میکنید شما ها مردید مثلا؟
والله قدیم مرد به کسی میگفتن حرف نمیزنه اگر هم بزنه پاش وای میسته شماها که ادعا میکنید ائمه ما رفتن زن گرفتن انقدر عرضه داشته باشید برید زن بگیرید ببینم میتونید از پس جفتشون در بیاید اخه بابا یک سر بری عربستان میفهمی چرا ۴ تا ۴تا زن دارن به خاطر اینکه هرکدومشون رو میبنی ماشالله هزار الله اکبر اندازه ده تا زن ایرانی به خودش رسیده و طلا ملا اویزونشه فقط خدایش مرد های ایرانی ادعا دارن و خوششون میاد از این شوخی ها اما خب به نظر من هروقت یک مرد ایرانی رفت برای خودش زن بگیره حتما بره یک زنی رو بگیره که یک برادر خانوم عین اخلاق خودش داشته باشه که حد اقل با زنش فامیل از اب در بیاد

درباره خاطره ای هم که نوشتی خودت نشون دادی که چه قدر مرد های ایرانی ( به قول خودت )چشمک هستن که از اینور پوز مالی زن هاشون و میکنن و از اونور هر غلطی بخوان میکنن خدایش من حالم از این مرد ها بهم میخوره ادم یک شوهر ی داشته باشه که هر روز بزنه تو دهنش اما مرد باشه و بره برای زندگی پول در بیاره نه مردی که هر روز با یک کادو بره خونه به زنش بگه من غلط کردم و بیجاکردم اما وقتی تنهاست هر غلطی که خواست بکنه


مجتبی جان تو هم یک کم برو تحصیل بکن عزیزم اونوقت میفهمی که به اون راحتی هم که تومیگی نیست عزیزم زن های بیچاره ای که یک عمر با یک مرد زندگی کردن و خسته شدن مطمئن باش انقدر دیگه هم صبر میکنن که بتونن مهریه رو از حلقوم شوهرشون در بیارن اونطوری که طرف خرخره اشم از تو حلقومش در بیاد و نتونه حتی یک اه بکشه اونی هم که میگه مهرم حلال جونم ازاد مطمئن باش یک جای بهتر برای خودش زیر سر داره تازه اون معتاد هایی هم که زن هاشون میگن مهرم حلال جونم ازاد واسه کسایی که زن ها بهشون رحم میکنن و دلشون واسشون میسوزه که حد اقل شوهر فلک زده بد بختش زندان نیفته ولی اونی که دستش به دهنش میرسه عزیزم باید مهریه عیال رو تا اخر لطف کنده و پرداخت نمیاد اما خب اینم بهت بگم اصلا هم اینطوری نیست که قسط بندی میکنن بعد شوهره هر غلطی خواست میتونه بکنه عزیزم اصلا از این خواب ها نبین که خیلی قدیمی شده الان الحمد الله زن ها انقدر با عرضه شدن که بدونن شوهرشون چی تو زندگی داره و کافیه فقط یک اشاره بهش بکنن که همه زندگی مرده برای زن به عنوان مهریه مصادره بشه گلم تازه مردی هم که هیچی نداشته باشه بخوان براش قصد بندی کنن سه چهار هزار تومن نیست یک حدی هست که طرف نتونه بده و بره کنار بقیه دوستاش بشینه تو زندون پس سعی کن رفتی خواستگاری به عنوان مهریه به زنت بگو هزاران بوس و میلیون ها نوازش با یک دونه سکه به نیت الله


ببخشید بچه ها اگر یک کم تحکمی صحبت کردم واسه اینکه بهنام حرصمو با این سخنان گران بهاش در اورده بود الان دیگه اروم شد م هههههههههههههه بازم شرمنده

شبنم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45

شبنم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45

برای نوشته بالا بود اسمم جامونده بود نگذاشت کنارش توضیح بدم بس که هول بود هههههههههههههههه

چشمک تو فکر این بودم شبنم بخواد نظر بده چی میگه دیدم چشمک فکرم درست بود میدونی که من چطوری میتونم یکی رو به حرف در بیارم چشمک

صوفیا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53

مشکل اینجاست که هم خانومها ایراد دارن هم اقایون! هیچکدوم هم سعی نمیکننن منصفانه قضاوت کنن بنشینن با هم مشکلاتشون رو حل کنن!
من نمیدونم تعریف مرد و مردونگی از اول چی بوده!ولی میدونم پیامبر تا حضرت خدیجه زنده بود هیچوقت نرفت یک زن دیگه بگیره! بعد هم خب ، به قول افسون، شما اگر مردین واقعا اونقد جرات داشته باشین که دو تا زن رو با هم بگیرین. خدایی از مردهایی که دو تازن دارن اونقدری که از مردهای که یک زن دارن و سه چهار تا زن غیر رسمی بدم نمیاد.
مجتبی حرفهای تو هم خیلی بی منطق بود! لا اقل تو این دوره زمونه کسی برای کادو خریدن قهر نمیکنه! 50% زنهای ایرانی اونقدر دستشون به دهنشون میرسه که احتیاج به کادو نداشته باشن!به جای اینکه اطرففیان و دور و بریهامون روببینیم و از روی زندگی اونها قضاوت کنیم بریم چهار تا کتبا بخونیم بفهمیم باید با طرف مقابلمون چجوری رفتار کنیم!

ههههههههههههههه صوفیا تو دیگه چرا یه کم از دید دیگه نگاه کن من تو یکیشم موندم عمرا برم دوتا بگیرم

شبنم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56

مجبتی شرمنده اما انگار حرفای تو بیشتر به دل خانوم ها نشسته
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عزیزم برو تحصیل کن گلم

صوفیا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:02

راستی مجتبی اره واقعا باید هر چی گوسفنده قربون این مجلس هم بره که لایحه حمایت از خانواد رو تصویب کرد و خیال همه مردهای ایرانی رو راحت کرد! واقعا اینکه طلاق گرفتن اسونه وو مهریه قسط بندیه اینقدر خوشحالی داره؟؟؟؟؟؟اصولا اینکه یک زندگی از هم بپاشه هیچ حاش خنده نداره حتی تو مضحک ترین حالتش! یادم باشه یه اییل برات بفرستم ببینی اونهای که سنگ حمایت از این لایحه رو به سینه زدن خودشون چکاره بودن!

افسون سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 http://shamimeheshgh.blogfa.com/

جالبه همه حرفاشونو میزنن بعد میگن منظوری نداشتیم.
راستی بهنام خدا وکیلی همین الان به خانومت بگو بیاد تمام حرفایی که اینجا و پست های قبلی نوشتی رو بخونه و نوشته های مجتبی رو هم بخونه اونوقت دوست دارم ببینی واکنشش چیه ؟

انصافا هم مردای خوب داریم و هم بد و هم زن های خوب و بد اما اینم با اطمینان کامل میگم که وفاداری زن ها نسبت به مردها بیشتره و در همه حال با تمام مشکلات زندگی کنار میان و سعی میکنن با کمترین امکانات بهترین زندگی رو داشته باشن اما امان از وقتی که آقایه بشه گربه کوره !

مجتبی فکر می کنه که یک زن همه زندگیش توی مادیات خلاصه شده نه دادش این حرفا نیست ارزش یک زن خیلی بالاتر از این حرفاست که خودشو به خاطر یه کادو
بی ارزش کنه. نه مهریه نه مال هیچ کدوم اینها سعادت هیچ زنی رو تضمین نمی کنه اون چه که یک زن رو به زندگیش وابسته می کنه اون عشق و علاقه ای هست که به زندگیش داره . اونایی که شما میگید جزو استثناها هستن نه تمام زن ها

من خودم انقدر تو اطرافیانم نمونه های مختلف زن و شوهر دیدم که شدم یه پا روانشناس این مسایل !

بله از اون خانوم هایی هم که میگید وجود داره اما مطمین باشید که این جور خانوما وقتی میبینن مردشون واسه خودش گرگیه که نگو و نپرس میان مقابله به مثل می کنن و می گن خوب حالا ک همسرم اینجوریه من هم بدتر از اون میشم و با این کارشون می خوان تلافی تمام نامهربانیهایی که از جانب مرد دیدن در بیارن.
اما در مقابل خانومایی هستن که عمریه با همچین مردایی زندگی می کنن و خیلی کارای کثیف اون مرد رو هم میبینن اما به خاطر فرزندشون و آبروشون و حتی علاقشون به همسرشون تحمل می کنن بدون هیچ چشمداشت و حتی ذره ای محبت خالصانه!

آقا مجتبی یه کم تجربه جمع کن واسه آینده ات خوبه ها !

بهنام خداییش جرات داری این حرفا رو پیش همسرت بزنی ؟
اونوقت باید منت کشی کنی هی کادو بخری از غذا خبری نیست و از این حرفا
چششششممممکککککک حقته

هق هق هق هق یه ساعت نوشتم قبول نکرد هق هق هق

خانوم خدمتتون باید عرض کنم که ما تو خونمون کسی کسی رو نمیترسونه از گرسنگی چون هرچی باشه خودمک آشپز قابلی هستم چشمک

دومندش بله هروقت از جونم سیر شده باشم دوست داشته باشم خودکشی کنم بخوام دوتا بچم یتیم بشم کافی یه خط این نوشته رو بدم به خانومم اون وقته که هق هق هق هق باید بیاید حلوامو بخورید

ولی خدای قبول دارم وفا داری خانوم های ایرانی درصد انگشت شماری هم که بد هستند اونم نمیدونم ولی خیلی دیدم خانوم های که حتا بعد از مرگ شوهرشون موندن ازدواج نکردند ولی مردا هنوز 40 شریک زندگیش نشده رفته زن گرفته چشمک

پس صد در صد حرف شمارو تایید میکنم و تسلیم میشم البته اینجا بازم منده از این نوشته من قسم خورده بودم سر شوخی رو باز کنم هر کاری کردم شما ها که هیچ خودم شروع میکنم کاری میکنم باید اینجا همه مردارو ببرید زیر سئوال چشمک

ازادی بیان اون از نوع صد در صد البته سیاسی نه ها شوخی چشمک

ترو خدا نزنید بنده گناه دارم به من رحم نمیکنید اون دوتا بچه رحم کنید چشمک

ابدارچی

عدد جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:36

خدا هر چی بخوای بهت بده( می دونم الان که بگی خدا هرچی بخوام بهم میده لازم نیست تو بگی چشمک)

ت...... ت که فقط کارت شده درست کردن دعوا . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد