حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

قبل از تو...

گاهی وقتها لازم است برای یک عزیز از دست رفته سوگواری کنی!

سوگواری نه برای از دست رفته که برای از دست داده مفید است.

نمی دانم

        نمی دانم چرا سوگواری من برای تو تمام نمی شود.

                             نمی دانم کدام تکه از تو در من جا مانده است

                                                                که قصه رفتن تو تمام نمی شود.

لباس مشکی عزایم را خیلی وقت است از تن دراورده ام

                                                          اما دلم هنوز سیاهپوش است.

و من منتظرم

منتظرم تا دوباره قلبم لبخند بزند.

چه گناه بزرگی!

شاید هرگز ندانی که چه آسان چه گناه بزرگی را مرتکب شدی

قلب من لبخند را از یاد برده است.

                                        قلب من یخ کرده است

و من با تمام مهربانیهایم هم نمی توانم تو را ببخشم.

می بینی؟

         می بینی اشکهای من تمام نمی شود

                                      اشکهای من تمام نمی شود

                                                     سوگواری هنوز ادامه دارد...

دستهایت را فراموش کرده ام

                              چشمهایت را هم

                                          صدای آرامت را

                                                       و زمزمه هایت را

                                                          اما زخم قلبم فراموش نمی شود

                                                            دردهایم فراموش نمی شوند

                                                                               سوگواری هنوز ادامه دارد...

می چرخم

        می چرخم

                 سرعت چرخشم را زیاد می کنم

                      می خواهم نیروی گریز از مرکز همه افکارم را ا زمن دور کند.

می خواهم به لحظه قبل از تو برگردم.

           می خواهم در مسیر زندگیم تو را ندیده باشم.

                                                                  نگریسته باشم

                                                                         سوگواری نکرده باشم

می خواهم به لحظه قبل از تو برگردم.

درست به لحظه قبل از تو...

نظرات 4 + ارسال نظر
آبدارچی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02

من اولم

یاسمن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31

هههههههههههه بهنام خوب شد یه بار اول شدی دیگه خیالم راحته تو دلت نمیمونه .
افرین مهسا جونم خیلی قشنگ بود ولی غمگین بود . هق هق هق

ستاره سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35

مهسا جون حرف دلم منو زدی عزیزم خیلی زیباست

صوفیا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:14

بهنام میبینم بیماری عدد واگیر دار بوده!!!!!!مهسا زیبا بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد