حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای گفته و نا گفته

حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرف هایی هست برای نگفتن، حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورد و سرمایه ماورایی هر کس  حرفهایی است که برای نگفتن دارد حرفایی که پاره های بودن آدمین و بیان نمی شوند مگر مخاطب خویش را بیابند.

شاندل در مقدمه کتاب آفرینش 

ای کاش آدم ها اونقدر که برای خوابیدن، غذا خوردن، استراحت و . . . وقت می زارن یه چند دقیقش هم برای فکر کردن تلف کنن!!! 

وقتی که این رو شنیدم گفتم که به موضوع تارنگار "حرف های ناگفته" می خوره. البته حرفهای ناگفته شاندل  با حرفهای ناگفته ما از زمین تا زیر زمین با هم فرق دارن چشمک  

چرا بعضی ها تا با یکی دوست می شن و دو هفته ای از دوستشون میگذره فکر میکنن اون خودشه اون کسی که می تونه باهاش درد دل کنم حرفمو می فهمه. اما چند رو بعد می بینه که نه تو زرد از آب در امد.

چیزی که در این مدت در چت خیلی بهش برخورد کردم نمی دونم چرا این کار رو می کنن در تعجبم که اینها چطور می تونن راحت اینجور حرف بزنن؟

بابا لازم نیست  که فلانی بفهمه که دیشب چی خوردی یه کم فکر کنین ببینید که اون شخصی که داری باهاش صحبت میکنی کیه؟ بدون که آیا برای شنیدین اون حرف ها ظرفیت داره یا نه؟ حرفهای تو رو درک می کنه؟ می دونه چی می خوای بهش بگی؟ هر حرفی رو که نباید گفت و اگر هم می خوای حرف بزنی برو اون گوش رو پیدا کن که بفهمه.

توی این دوره و زمونه آدم خیلی حرفا می شنوه اما هر حرفی که هرکس می زنه نباید که شنید. به نظر من باید اون ببینی که اون حرفهایی که گوش ما می شنوه چی هستند و چی می خوان بگن؟ گوشمان باید اون حرفها رو که میشنوه درک کنه.  البته خیلی از حرفهایی که آدم می شنوه ازش فهمیدن رو نداره و فقط فقط باید شنید!  و باید یه گوش در باشه یه گوش هم دروازه.

اما امان از اون حرفهایی که هر کس برای نگفتن داره. حالا فکر کنیم که اون حرفها رو باید به کی بزنیم که لیاقت داشته باشه. . . .

از دوستان هم معذرت می خوام خیلی سعی کردم جوری بنویسم که همه بفمند من هم اینجوری می نویسم و نگارشم همینه چشمک

نظرات 5 + ارسال نظر
.... دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:45

ا
گه یه کلمه حرف حساب زده باشی تو دوران چت کردنت همین بود عدد.
راستی اگه این حرفت حسابه چرا اینقده اصرار به نوشتن دیگران دارین تو این وبلاگ؟
منظورمو .......؟
یادم رفت بی بیب هورا اول شدم

حسین سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 http://pool24.persianblog.ir

اگر شغل می خوای تا پایین صفحه را مطالعه کن
ضرر نمی کنی
دیگر نگران بی شغلی خود نباشید
اگر درآمد شما کم است
از هر شغلی که دارید
خواهشا توضیحات زیر را جدی بگیرید
ضرر نمی کنید
این روشی که من به شما معرفی می کنم کاملا با قوانین جمهوری اسلامی مطابقت دارد
پیشنهاد ما بسته کسب درامد کانون است
به راحتی و فقط با داشتن یک دستگاه کامپیوتر
و اطلاعات کمی از محیط ویندوز
روش ما را فرا بگیرید
بسته کسب درآمد کانون
با تایدیه وزارت کار جمهوری اسلامی ایران
سال است که در جهت خوداشتغالی جوانان دست به کار شده ده
امیدوارم از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنید
توجه:من هم مثل شما تا یک ماه پیش اصلا از این موضوع خبر نداشتم
ولی به طور اتفاقی دقیقا 40 روز پیش
از طریق روزنامه جام جم با این آگهی آشنا شدم
حال شما این آگهی را با ایمیلی که من برای شما فرستادم مطالعه کنید
مطمئن باشید
این روش با روش هایی که در اینترنت ارائه شده و همه دروغی است فرق دارد
(چرا با این همه تکنولوژی که بشر به آن دست یافته جوانان ایرانی دم از بیکاری می زنند
این جمله بالا شعار مسئولان کانون می باشد
لطفا دقیقا به آن توجه کنید
شاید دیگر تکرار نشود
با ورود به سایت زیر
و زدن عکس دست
که در بالای سایت است وارد سایت مربوطه شوید
و اطلاعات کامل را به دست آورید
توجه:چون این روش صددرصد تضمینی است
و امکان کسب درآمد ماهانه شما را افزایش میدهد
برای اینکه به این بنده حقیر نیز کمکی شده باشد
در قسمت معرف نام کاربری من را بنویسید
دیگه همه چیز دست خودته
از ما گفتن بود
یا علی
تا هم من سود کرده باشم
هم شما به سودی دست یابید
معرف:mahalnist@yahoo.com
سایت من : www.pool24.persianblog.ir
همچنین منو لینک کنید به من خبر دهید
تا شما را لینک کنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 http://www.oxinads.com/?a=7227

سلام

سیستم تبلیغاتی OxinAds بزرگترین سیستم فروش محصولات فرهنگی از طریق اینترنت در ایران از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت به همکاری می نماید.شما وبلاگ نویس عزیز پس عضویت در سیستم وتایید عضویت شما(که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد) و ورود به محیط کاربری خود وبا کپی وقرار دادن کد های تبلیغاتی ( که به صورت گرافیکی و متنی طراحی شده ) در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود می توانید با تبلیغ محصولات ما علاوه بر افزایش فروش محصولات مبلغی را به عنوان پورسانت از ما دریافت کنید.

دو نکته مهم:

1 – واریز کلیه پورسانت ها توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 ضمانت شده است.

2 – حتما قبل از ثبت نام راهنمای کاربران را در منوی اصلی سایت به دقت مطالعه کنید.

پیشاپیش عضویت شما را در سیستم تبریک می گوییم.

http://www.oxinads.com/?a=7227


ناخوانده سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:39

سلام
سلام...
قرار نیست آدم حرف دلشو اینجا بنویسه
مطالبی میشه نوشت که مفید باشه و همه استفاده کنند


[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01

اینو یه جایی خوندم نمیدونم از کیه:
"حرفهایی رو که میزنی رو همه میشنون،فقط دوستانت درک میکنن،اما بهترین دوستت اونیه که حرفهایی که نمیزنی رو میشنوه"

عدد جان این روزها کسی به حرف ادمم گوش نمیده چه برسه به مراحل بعدیش بخواد برسه.چشمک!به قول خودت منم نمیدونم چقدر زود بعضیها همه حرفاشون به بقیه میگن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد