حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

مهر..............


مهر هم اومد ...یه عالم حرف و شعر و آلبوم برای اول مهر داشتم !
اما توان ندارم !
دلم چند روز سفر می خواد !
به یه جای خلوت ، یه جای آروم ، به یه آرامشگاه ...نمی دونم !
دلم مثل بچه ها هی بهونه میگیره !
دوست دارم گوشه چادر پاییز رو بگیرم !
دلم می خواد پاهام رو محکم بکوبم زمین هی بهونه بگیرم !
چرا بارون نمیاد !
دلم می خواد بارون بیاد ...من رها شم زیرش ...توی یک خیابان بلند ...باهاش برقصم !

نظرات 3 + ارسال نظر
عدد شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42

بیب بیب

صوفیا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08

منم دلم بارون میخواد...ولی نه برای رقصیدن باهاش!برای گم کردن اشکام...برای گریه کردن باهاش.!

محمد محمدی یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:04

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد