حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

دوست جدید

 

تــــــــــــــــــــــازه وارد
سلاممممممم
اول اینکه
عیدتون مبارک  چیه ؟ چرا خشکت زده ، چرا رنگت پریده ، چرا نمیخوای بقیشو بخونی، چرا نیگا نیگا میکنی؟
بابا منم لــــولــــو که نیستم ، عضو جدیدم 
***مقدمم گلباران***
خب به من گفتن اول باید خودتو معرفی کنی، یعنی این الان معرفی نامه ی منه، خب باشه
من :
شنگول
18 سالمه ، البته 24 دی 18 سالم کامل میشه.
چیهههههههه؟ میدونم داری میگی نیگا نیگا اینجا هم بچه بازی شده ، خب مگه چیه؟ مگه خودت تا حالا 18 سالت نبوده ؟ چی، یه دفعه اینقده

گنده شدی؟
تازشم من بچه ی خوبیم ( البته فقط خودم میگمااا ) تازه بیشتر از سنم میفهمم ، از خیلی هاش هم که ادعا میکنن بزرگن بزرگ ترم ( از نظر عقلی)

ولی در عوض بازیگوش و اکتیو و شنگولم ، خب شنگولم دیگه!!
ها راستی یادم رفت من دخترم .
بچه ها بهم میگن مارکوپولو خب چون خیلی سفر کردم ، شهر بهنام اینا هم بودم چند سالی
دیگه چی بگم ؟
آها من محصلم، الان پیش دانشگاهیم
ایشالا سال دیگه کنکور و بعدشم دانشگاه . قبول شدم باید همتون بهم تبریک بگین هاااااااا
الانم اولین بارمه که توی این بلاگ مینویسم و فوق العاده خوشحالم ، امیدوارم که منو به عنوان یه عضو و دوست جدید بپذیرین ودر ضمن

اومدنم رو هم تبریک بگین ، راستی هر سوالی که دارین میتونین بپرسین ، اگه سیکرت ( راز) نباشه حتما جواب میدم ...
یادتون نره نظر بدین... . 

نظرات 7 + ارسال نظر
آبدارچی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49

سلام .
چطوری شنگولی خوبی ای تو روحت این به من میگه من همش یه خط بیشتر نمیشه معرفی کردنم بعد این همه معرفی کرده اونم چطوری عالی چشمک کلی خندیدم خیلی دم بریده ای چشمک

موفق باشید خانومی

افسون پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 http://naghmehehasrat.blogfa.com/

سلام شنگول منگولی من خوبی ؟
به جمع ما خوش اومدی عزیزم بووووووسسسسس

خانومی سن و سال مهم نیست مهم اینه که در هر سنی با هر شرایطی خودت رو وفق بدی و بتونی با هر کسی همونطور رفتار کنی که لایقشه

به هر حال خیلی خیلی خوش اومدی و برات آرزوی موفقیت روزافزون دارم .

شاد باشی و سربلند نازنین
بایییییی

شادی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:09

شنگول جان سلام عزیز
ورودتو تبریک میگو و خیلی خوشحالم که نوشته هاتو می خونم
خودتو قشنگ معرفی کردی
امیدوارم موفق باشی عزیزم و دوستای خوبی برای هم باشیم.

شبنم پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:42

سلام شنگول جان خوش اومدی همه از همین سن ها به یک جا هایی میرسن عزیز
تو هم تلاشتو بکن مطمئن باش موفق میشی



راستی ببخشید عیدتونم مبارک

عدد پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:59

شنگول ورود تو به جمع بروبچ بغمه که اینجا می نویسن خوش آمد می گم.

بابا ای ول اعتماد بنفس که تونستی اینقدر از خودت تعریف کنی چشمک.

در ضمن شنگول کی گفته اهواز شهر بهنام؟؟؟؟؟ بهنام مگه شهر رو زدن به نامت که این شنگول می که شهر بهنام اینا؟؟؟؟؟


یاسمن شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:43

شنگول جان خیر مقدم .

سعید شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 http://shasaeed.blogsky.com

سلام
امیدوارم وبلاگ شما روز به روز پیشرفت کند
اگر مایل به تبادل لینک هستید
لطفا به من اعلام کنید

فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد