حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

وداع با رمضان

 سلام 

فکر می کنم امروز روز آخری باشه که توفیق روزه داری نصیبمون شده 

ر مضان هم داره تمام میشه و باید باهاش وداع کنیم 

خدایا تازه داشتیم با رمضان انس می گرفتیم. با تلاوت قرآنش؛ با ذکرهاش؛ با شب بیداریهاش؛ با اسرارش و ... 

عجب ماه زیبایی!       عجب مهمانی خوبی!       و عجب میزبانی! 

 اما ببینیم چقدر تغیییر کردیم؟ 

از خدا می خوام تا کمکمون کنه تا با عشق ماه رمضان و روزه هاش   عبادتهاش     سحرخیزی  هاش     و دعاهاش همراه باشیم تا همیشه همینطور رمضانی بمونیم. 

ای ماه زیبایی با بودنت شیطان از ما دور شده بود و فردا که می روی دوباره وسوسه های  شیطان به سراغمان خواهد آمد.   پروردگارا تو کمکمان کن! 

ای ماه زیبایی هنوز نیامده بودی که شادمان منتظرت بودیم و حال که می خواهی بروی از رفتنت اندوهناک شده ایم!و اگر نوید درخشش هلال عید فطر نبود دل کندن از این ماه بسیار سخت بود.  

پروردگارا از تو می خواهم که این سال را آخرین سال عمرمان قرار ندهی تا سال بعد هم این بنده گنهکار این روزها را ببیند. 

پروردگاری که تمام هست من ازآن توست قدرتی به من عطا کن تا زیباییهایی را که در این ماه بدست آورده ام به آسانی از دست ندهم.   

 

پیشاپیش عیدتان مبارک و طاعات و عباداتتون مورد قبول در گاه حق.     التماس دعا 

به امید سال بعد و رمضانی دیگر.........

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسمن سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57

عیدتان مبارک

عدد سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57

یادگاری اول
فقط برای اینکه دوستان دلگرم شوند که یادگاری بنویسند . . .

یاسمن سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11

عدد معلومه من خیلی خوش شانسما
چشمککککککککک

افسون سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:16 http://naghmehehasrat.blogfa.com/

سلام شادی گلم

عید سعید فطر بر شما و خانودۀ گرامی و بزرگوارتان مبارک باشه عزیزم

فکر کنم آره چون من این پستو گذاشتم دیدم شما هم گذاشتی اما عجب تفاهمیا ! مگه نه ؟ چشمککککککککک

قربونت برم خانومی تعطیلات خوش بگذره بوس بوس بای

آبدارچی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:26

سلام
شادی خانوم عید سعید فطر رو به شما و تمام روزه دارات تبریک عرض میکنم

براتون روز های خوبی ارزو میکنم

بدرود

ناخوانده سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:52

سلام
عید سعید فطر بر دوستان نغمه مبارک
ایشالا هروزتون عید باشه

عدد چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:37

عید سعید فطر رو به شما و تمامی دوستان عزیز تبریک می گم.

یاسمن پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:59

عید رمضان امد و ماه رمضان رفت صد شکر که این امد و صد حیف که ان رفت
عید فطر بر همگی مبارک و طاعاتتون قبول درگاه ایزدی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد