حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

شب های قدر

این روزها همه به نوعی دلشون گرفته و احساس میکنن که نیاز دارن با کسی حرف بزنن 

این شب های عزیز حال آدمها رو دگرگون میکنه و انسان در درون خودش غمی را حس میکنه و 

 دلش میخواد خودش رو یه طوری خالی کنه. 

 نمی دونم  شما ها هم همینطوری شدید یا نه ؟ این احساس رو دارید که دلتون گرفته یا نه ؟ 

من که این حالت رو دارم و خیلی دلم گرفته دلم می خواد همش گریه کنم . آخه این شبهای قدر خیلی باارزشن و افسوس که خیلی ها قدرشو نمی دونن. با خودم می گم ببین خدا خواسته که امسال هم تو این شب های قدر باشی و راز و نیاز کنی و به درگاهش دعا کنی که باز هم ببخشدت و به خودت وانگذارتت . می دونم که اگه خدا نمیخواست شاید برام شب قدری هم وجود نداشت. آخه ببینید خیلی ها هستند که امسال هستند و سال دیگه نیستند و مجال پیدا نکردند که باز هم از این شبهای عزیز استفاده ببرن. پس خدا رو شکر می کنم که باز هم بهم فرصت درک کردن یک شب قدر دیگه رو داد و ازش میخوام کمکم کنه که این شب های با عظمت رو خوب درک کنم و بتونم انقدر به درگاهش التماس کنم و زجه بزنم تا منو ببخشه  و کوله بار گناهانم را سبک کنه .  دلم می خواد از این شبها سرافرز بیرون بیام و بدونم که خدا حاجاتمو برآورده کرده. 

پارسال برای مشکلی که برای برادرم به وجود اومده بود خیلی به درگاهش گریه و زاری کردم التماسش کردم که در حق برادرم معجزه کنه که مشکلش حل بشه و خدا هم به حرف دلم گوش داد و مشکل برادرم حل شد و من خیلی خوشحال بودم که حداقل جواب یکی از حاجاتمو گرفتم 

امسال هم دلم می خواد باز هم بهم جواب بده. البته انقدر خودخواه نیستم فقط به یاد خودم و خانوادم باشم خدا وکیلی هر وقت دعا می کنم اول همه چه غریب چه دوست چه دشمن چه آشنا همرو دعا می کنم همۀ اونهایی که التماس دعا داشتند رو مد نظر دارم و در آخر برای خودم از خدا فقط می خوام که راه درست رو نشونم بده و منو به خودم وانگذاره و هر چه که به صلاحمه همون بشه. 

 دوستان عزیزم من که نه شماها رو دیدم نه خیلی می شناسمتون اما وقتی می خوام دعا کنم همتون تو ذهنم هستید پس شما هم تو این شبهای عزیز تو لحظه های عاشقونتون با خدا 

اون لحظه که دلتون میشکنه و با تضرع رو به سوی درگاه حق میبرید من روسیاه رو هم از یاد  

نبرید. امیدوارم خدا تو این شبهای قدر هر چیزیو که به صلاحتون هست رو بهتون بده و براتون بهترین ها رو بخواد .  

با آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد و موفق برای همۀ عزیزان 

 التماس دعا

نظرات 8 + ارسال نظر
صوفیا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:16

یکیم برا من دعا کنه خواهشا، خیلی احتیاج دارم به دعای یه دوست

شبنم یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:35 http://www.forsythia.persianblog.ir

شبنم یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:45 http://www.forsythia.persianblog.ir

اون اولین کامنتم نمیدونم چرا یک هو رفت احتمالا ازدست این عذذ حول کرده بود ههههههههه
اما خب افسون جان منم دقیقا پارسال با تو همین شب های قدر شفای مامانم و گرفتم اما خب نمیدونم ما ادم ها چرا انقدر بدیم که هروقت مشکلمون حل میشه همه چیز تموم مییشه هیچی یادمون نمیمونه من امسال یک حاجتی از خدا خواستم که در هر دو صورت اگر براورده بشه هم خوشحال میشم هم ناراحت هق هق هق هق هق هق هق
من فقط میتونم بگم قدر شب های قدر و بدونید که من فقط ازش شب زنده داری هاشو یاد گرفتم بچه بودم ارزو داشتم یک شب احیا تا صبح بیدار باشم اما خب
همیشه خوابم میبرد اما الان ارزو میکنم شب های قدر همش خوابم ببره عوضش
عین بچگی هام ادم باشم
ادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددم
یک روز یکی یک حرفی بهم زد برام جالب بود گفت به نظرت من چه جوری ام منم گفتم شبیه خودمی گفت جالبه تو با این کارت اول خودتو بالا میبری بعد دیگرون اون روز به حرفش خندیدم اما خب الان اگردوباره همون سوال و ازم بکنه باز هم میگم شبیه خودمی اون روز شاید به نوعی یک تعریف بود اما خب امروز میدونم این اصلا تعریف نیست تو این شب های قدر منم دعا کنید لطفا

شادی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:13

این شبا خیلی با ارزشو عزیزن
خدا تو این شبا هیچ بنده ای رو نا امید از در خو نش بر نمی گردونه
امیدوارم شمام به آرزوهات برسی و هر چی به صلاحته برات فراهم بشه
خواهش می کنم تو این روزا منم به یاد داشته باش.

عدد یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:26

در این شکی نیست که این شبها با دیگر شبها فرق می کنه اما خوشبحال آنانی که تمامی شب ها و روز هاشون مثل شبهای قدر باشه و می تونن در تمام شبها به یاد خدا باشن و حاجت خود را بگیرن.

افسون
خدا شما رو دوست داره و پاسخ شما رو هم پارسال داده امسال هم نیز با دل پاک نیز حاجتت رو می گیری.

از درگاه خداوند سلامتی و قبولی طاعات عبادات و شفای تمامی بیماران و نیازمند رو برای شما همه ایرونی ها عزیز رو دارم.

امین یا رب العامین

ناخوانده دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05

التماس دعا

سونیا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:40

امیدوارم خداوند به حق شبهای قدر حاجت همه رو بده وهمه رو سربلند کنه انشاالله
التماس دعا

یاسمن دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:44

شبهای قدر فصل گریستن چون ابر بهار در دل آستان آفریدگار غفار است. شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست. شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی و… "خویشتن جدید" را با قلم توبه و جوهر اشک، ترسیم کنی.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد