حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

درخواست از خدا !!!!

درود به همه دوستان عزیز  

  

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: 

او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد 

او می گوید نه و چیز بهتری می دهد 

او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد.  

 

 اول این رو می خواستم برای چند تا از نوشته بچه ها یادگاری بزارم اما گفتم بهتر اونه که توی خود تارنگار باشه تا همه اون رو ببینن. 

 

شما تا حالا حتما از خدا چیزی خواسنید یه کم فکر کنید که اگر به درخواست شما جواب داده چطور؟ 

همون رو داده؟ یا بهترش؟ یا اینکه در حال صبر کردن هستید؟   

 

عدد

نظرات 5 + ارسال نظر
امید شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:35 http://ies.blogsky.com

کاملاً موافقم . مطلب خوبی بود .

افسون شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:48 http://naghmehehasrat.blogfa.com/

آقا مجتبی کاملا موافقم
خدا همیشه برای بنده هاش بهترین ها رو خواسته و به وقتش آنچه را که برای
بنده اش صلاح بوده داده و گاهی که وقفه ای ایجاد شده برای این بوده که بهترین رو برای ما خواسته اما ما بنده ها صبرمون کمه و فکر می کنیم هر چیزی رو خواستیم خدا فورا باید اجابت کنه در حالی که اگر کمی صبور باشیم و ایمان داشته باشیم که خدا بهترین ها رو برامون می خواد به آنچه که لیاقتمون هست میرسیم .
موفق باشید .

سونیا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:24

خدا به من هم هر چی تا حالا ازش خواستم بهترینشو داده حتی چیزایی که به صلاحم نبوده پافشاری روشون کردم که بدست بیارم هم بهم داده ولی ما بنده ها نمیدونیم که اگه خدا دیرتر دعاهامونو استجابت میکنه ومیگه صبر داشته باشید میخواد خوب وبد رو به ما بفهمونه ببینه صلاح ما چیه ولی ما در بشتر مواقع شکر گذار خدا اونجوری که باید باشیم نیستیم وهمیشه موقع گرفتاری وخواستن چیزی به فکرش میافتیم

صوفیا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:57

یه جایی هی مطلبی خوندم خیلی جالب بود. نوشته بود یکی میره تو آسمونها میره و میره و میره خیلی بالاها به به جایی میرسه میبینه یه عالمه هدیه خوشگل رو هم دیگه تلنبار شده با شکل و شمایلهای مختلف!میپرسه که اینا چین! بهش میگن اینا خواسته های بنده های خدا از خدا بوده منتها چون خیلیهاشون رو خواسته هاشون اصرار نکردن و پیگیر نبودن و از ته دل نخواستن اینها همینجا مونده و به دستشون نرسیده!من که فکر کنم خیلی از این هدیه ها اون بالا دارم!

ملوســــــــــک یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:15

من هم دقیقا موافق نظر دوستان هستم.
بارها پیش اومده دچار مشکلاتی شدم و دست به دامان خدا.
در آن لحظه آرزوهایی داشتم که شاید صلاح و زیان خود را درست تشخیص نمیدادم.
و گاهی خدا آن چیزی که از او میخواستم به من عطا نمیکرد.در آن لحظه بسیار مشوش بودم و در عجب که چرا خدا به حرفای من گوش نمیدهد.ولی با مرور زمان متوجه شدم که آنچه که من در آن لحظات از او میخواستم نه تنها به سود من نبود بلکه بسیار خطرناک بود.و در آن لحظه سجده شکر میگذارم که خدایا تو بهتر از ما می دانی و آگاهی تو سود و زیان ما را بیشتر میدانی ای مهربان ترین مهربانان.
آره بچه ها خدا از همه کس به ما نزدیکتر و مهربان تر است.شاید گاهی حکمتی است که ما به بعضی آرزوهایمان نمی رسیم و برخی دعاهایمان مستجاب نمی شود یا با تاخیر برآورده میشود.پس بهتر این است که همیشه شکرگزار خالق یکتا باشیم.
درضمن خدا دوست دارد که بندگانش از او بخواهند و دعا کنند مخصوصا که اول برای دوستان و آشنایان دعا کنیم و بعد برای خودمان.یادمان باشد که قبل و بعد از دعاکردن حتما صلوات بفرستیم که در برآورده شدن حاجت خیلی موثر است و همیشه بگوییم خدایا اگر صلاح است مرا به آن آروزویم برسان من واقعا تجربه کردم که هیچ چیز را به زور از خدا نخواهیم بلکه خواهان صلاح و مصلحت در هر امری باشیم.
به امید روزی که همه ما به آرزوهای منطقی خود رسیده و خداوند درهای رحمتش را به سوی ما باز کند.
آمین - التماس دعا
ملوسک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد