حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

افکار پراکنده یک مرد منسجم

سلام  

1_ یک ساعت دارم با خودم کلنجار میرم یه موضوع رو بنویسم  ولی نمیشه  

مردم انقدر نوشتم  این کلید بگ اسپیس رو زدم پاک کردم  خسته شدم 

 

2_ نمیدونم چه حالتی بهم دست داده از  عصری تا الان که غروبه دارم   خود خوری میکونم دلم  فکرم باهام راه نمیان  لعنیتا این دوتا در گیری دارن  من باید جورشو بکشم  

 

3_ میترسم برم جلو اینه خود درگیری پیدا کنم خودم بیفتم به جون خودم  چه شود  

  

4_  شب های قدره  نمیدونم به خاطر این شب هاست انقدر مشوش هستم یا به خاطر سلول های خاکستری مغزمه که به دلم اجازه نمیده  

  

5_ دوست دارم از خودم فرار کنم ولی با کدوم سرعت نمیدونم  نظریه انیشتن میگه اگر بتونی با سرعت نور حرکت کنی یه ایینه بگیری جلوت  نمیتونی عکس خودتو ببینی توی ایینه  فکر میکنم سرعت نور بهترین سرعته  کاش میشد برای  یه بار هم که شده  میتونستم با سرعت نور  فرار کنم  

 

6_ کس نخوارد پشت من جز ناخون انگشت من  

کز بار منت خم شود پشت من  

 

7_ به خدا نمیدونم   قسمت ششم رو برای چی نوشتم  

 

8 _ همین دیگه تموم شد چشمک  

 

9_ من سزاوار بهترینهایم و بهترینها  هم اکنون به سراغم می آیند . من لیاقت و شایستگی عالی ترین عطایا و مو هبتهایی که اکنون به سراغم آمده  اند رو دارم . ( قدرت کلمات )  

 

10_ عمرا اجازه بدم افکار منفی بیان به سراغم کور خوندن  من اشرف مخلوقاتم من بهترینم  پس بهترین چیز هارو برای خودم میخواهم  

 

آبدارچی ( خود درگیر )

نظرات 8 + ارسال نظر
عدد شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:35

هوراااااااااااااااااااااااااااا

عدد شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:43

۱۰- افکار مثبت همیشه در کنار من هستن و من . . . بهنام جان ده بار بهت شما گفتم که این رو این جور بگو نه اینکه عمرا افکار منفی بیان به سراغم کور خوندن
می دونم که تأکید شما یه جوری فرق می کنه اما بدون که وقتی که می گی افکار منقی نا خداگاه افکار منقی می یان پس حرفی از افکار منفی زن بهتر ان است که بگویی افکار مثبت./

افسون شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:40 http://naghmehehasrat.blogfa.com/

دووووووووووووووووووووومممممممممممم هوااااااااااااااااااررررررررررر هووووووووووووورااااااااااااا

عدد خدا بگم چیکارت نکنه نفرینت می کنم یه زن کچل گیرت بیاد

بهنام ای ول بابا مثبت اندیش مجله موفقیت خوندنت منو مرده

بهنام خوب میشی ایشالله نگران نباش منم مثل توام این روزا شایدم از تو بدتر
گر یهههههههههههههههههههههههه
حال بدیه میدونم چی میکشی هیییییییییییییییییییییییییییییی

۰۰۰ یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:05

خوبه داره شخصیت ذاتی افسون هم هویدا میشه.
البته به ارامی و نم نمک

صوفیا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:21

ههههههه! وای خدا روانشناسم اینجا بوده و ماخبر نداشتیم!چرا بعضی از ماها اونقدر از خودمون فراری هستیم که حتی جرات معرفی خودمون رو هم نداریم؟منظورم این ... است!

صوفیا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:28

من خیلی تو حال و هوای شماره 5 ام.هق هق

شبنم یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 http://www.forsythia.persianblog.ir

هق هق هق هق هق هق
بهنام من امروز فهمیدم خیلی خنگم هق هق هق هق هق
اقا یکی به دادم برسه من اصلا نمیتونم این نوشته های بهنام و کنار هم بچینم اخر یک کامنت خوب بگذارم هق هق هق هق هق
بهنام امروز فهمیدم سه سال هم کمه برای یاد گرفتن حرفای تو ههههههههههه
من شرمنده ام نمیتونم چیزی بگم جز اینکه بهنام زودتر از این خود درگیری در بیا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بهنام اگر میخوای من کامنت هام اینطور مختصر و مفید باشه همیشه یک چیز هایی بنویس که من نفهمم یعنی چی ههههههههههههههههههههههه

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:23

جرات رو از ۹۹ ساله ها هم یاد گرفتیم
خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد