حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

خانه ای در دل آسمان

از پنجرۀ کوچک تنهاییم با تو حرف می زنم...

از پشت دیوارهای سنگی با قایق غم هایم در رودخانۀ اشک هایم

 برای یافتن تو تا انتهای ظلمت پارو می زنم.

چشمان مهربان تو از لابه لای شهر ستاره باز هم قصۀ امـــیـــد را می گوید،

اما قلب کوچک من سال هاست که حرف های شاد را در کویر خود ندیده است.

از خود خانه و سر پناهی ندارم و در آرزویش هم نیستم،

اما متن جان آرزوی من اینست که خانه ای در دل آسمان داشته باشم

اگر چه به مساحت یک قلب باشد!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
هورااااااااااااااا باز اول شدم پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:11

آبدارچی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:45

کی اول شده من تو عدد اون کی مشخص کنید

تیم همون شعره هستش که گفتید توی بارون سرودینش

افسون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:12

اون که اول شده یاسمن هست که از هولش ندونسته چی رو کجا بنویسه بچم بس که هول اول شدنو میزنه همش تقصیر این عدد دیگه

بهنام نه این اون شعر نیست هق هق هق هقهقهقهقههققققق این servereton خیلی بده زد تو ذوقم ههقققققققققققققققققققهقققققققققققق
حالا باید بازم صبر کنم بارون بیاد ذوق هنریم شاید گل کنه هیییییییی هیییییییییی

شادی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:49

بازم مثل همیشه عالی بود افسون عزیزم.
موفق باشی.

عدد جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:52

زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد