حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

فکر نکن دنیا به آخر رسیده اما روزی به آخر میرسه (گوش کن به حرفم)

در این روز مبارک رمضان چه کسانی در حال مرگ هستن و چه کسانی در وقت افطار جان خود را از دست میدن  و چه کسانی در راه به خانه تصادف میکن و میمیرن و چه کسانی که از عشق خود دوری و به حرف مردم توجه میکنن چه کسانی فرزندان خود رو فراموش میکنن و نیمخاند فرزندی در نزد خود نگه داشته باشن . چه کسانی با خشم نفرت زندگی خود رو به تباهی میکشن . 

ای زنان بدانید عشق خود رو به دیگران نفروشید زنان دو رو من با شما هستم که عشق خود رو با آنان میگذری اما عشق واقعی نداری مردان من با شما هستم که زندان پول پرس  ازدواج میکنی فقط به پول اونها زندگی میکنی مردان و زنان این دنیا دست در دست خود قرار بدهیم این همه کینه و دشمنی رو از بین ببریم اما میدونم که این کار همیشه انجام نمیشه شاید شاید زمان دیگر....(یا هیچ وقت)

نظرات 7 + ارسال نظر
آبدارچی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:53

موفق باشید

شبنم سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:43 http://www.forsythia.persianblog.ir

ببخشید ها بهنام موفق باشید هم شد نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالبه نمردیم و نظر های تورو هم دیدیم بهنام نه خسته هههههههههههههههه

مصطفی واقعا باید به مطلبت فکر کرد اما حقیقتش من که فکر میکنم دپرس میشم هق هق هق هق
ترجیح میدم به خاطر شاد شدن خودم هم که شده اینطوری فکر کنم در این روز های مبارک رمضان چه کسانی در حال قدم گذاشتن تو این دنیا هستن و چه کسانی در وقت اذان مغرب صدای شیرین کودکانشان را که پا به این دنیا گذاشته اند میشنوند ؟
و چه کسانی در حال رفتن به خانه امیدو ارزو هاشون هستن و چه کسانی با خریدن یک گل سر قرار های عاشقانه اشون میرن و چه کسانی با مهربانی و عطوفت عشق و امید و به خانه و خانواده اشون هدیه میکنند و.........
حقیقتا من ترجیح میدم اینطوری فکر کنم تا اونطوری چون تمام این فکر ها به نوعی تو روح ما اثر میگذاره چرا من فکر هایی رو بکنم که افسرده ام کنه و چرا فکر کنم که دنیا انقدر بده که ما باید به خاطر این بد بودنش همیشه غصه بخوریم همیشه یاد گرفتیم که دنیا بده و یک جای خوب دیگه هم وجود داره پس سعی کن تو این دنیای بد خوب باشی تا تو اون دنیا جای خوبی رو بهت بدن
من بیشتر اعتقادم اینه دنیا خیلی خیلی خیلی خوبه چون اگر خوب نبود خدا خلقش نمیکرد پس من عاشق دنیام عاشق زندگی تو این دنیام و عاشق فکر های خوبم
و اینم میدونم یک روز دنیا به اخر میرسه اما اون روز من اصلا ناراحت نیستم چون هم تو این دنیا لذت بردم و هم برای اون دنیام انقدر پس انداز کردم که جا های بدش به من نرسه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه ببخشید باز هم نظرم زیاد شد اما خب چه کنیم نمیتونیم کم حرف بزنیم عادت کردیم به این جور نظر دادن ها
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

سارا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:58

هر طور فکر کنیم .. همونطور اتفاق می افته

ناشناس سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:21

مصطفی نوشتی خوبی داری اما ای کاش نوشته بچه ها رو می خوندی تمای دوستان در نوشته هاشون از راز و نیاز با خدا و گفتن و حرفهای مثبت. اما نوشته شما پر از حرفهای که آدم رو فقط افسرده می کنه این قدر منفی گرا نباشید
باید از این شبنم یاد بگیری که نوشته شما رو برگردونده به مثبت. شبنم ای کاش این یادگاری رو توی وبلاگ می گذاشتی تا همه ببینن و برای نوشته شما یادگاری بزارن.
در ضمن عکسی رو که می خواهی استفاده کنی تا حد امکان اون رو فشرده کن تا برای باز کردن وبلاگ مشکلی نداشته باشیم و به راحتی وبلاگ بالا بیاد.

از شما خواهشمندیم که دیگه این جور نوشته ها رو ننویسید بچه های نغمه همگی شاد هستند و شادی رو هم دوست دارن شما هم شاد و سر خوش و همیشه در سر زنده باشی.

ناشناس

افسون چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:19 http://naghmehehasrat.blogfa.com/

همیشه جوری زندگی کنیم که انگار امروز آخرین روز زندگیمونه اما چگونه اخرین روز رو گذروندن مهمه ؟
مهم اینه که کاری کنیم که آخرین روزمون بهترین روز عمرمون باشه نه اینکه با ناامیدیها و تفکرات منفی آخرین روزمون رو خراب کنیم ، بلکه بهتر اینه که اون روز را شادترین و بهترین روز زندگیمون قرار بدیم وکمال استفاده رو ازش ببریم و وجود خودمون رو از هر چی که ما رو از خدا دور میکنه پاک کنیم و لحظات خوب و شادی را در کنار عزیزانمون داشته باشیم .
چقدر خوب میشد که همیشه همینطور فکر می کردیم که امروز آخرین روز زندگیمونه و به بهترین نحو ازش استفاده میبردیم اگر همیشه این طور فکر کنیم همۀ روزهامون زیبا میشن و سر شار از زندگی واقعی و شادی
دوست عزیزم برای گلای نغمه از زندگی و موهبتهایی که خدا نصیبمون کرده بگو بعد در کنارش به مرگ هم به عنوان یه نعمت خداوندی که بهمون داده برای خلاص شدن از اسارت تن و رسیدن به خدا بگو اما به زیباترین طرز ممکن که مرگ را یک اتفاق خوشایند بدونیم نه مایۀ غم و نازیبا . موفق باشید

صوفیا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:28

با نظر بچه ها موافقم! بهرته قشنگیها رو ببینیم
تا زشتی ها! به اندازه کافی متاسانه دور وبرمون زشتی هست!

مهسا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:47


سلام
متن زیبایت بر عمق دلم نشست وقتی که نگاه خاموشم به زیارتش رفت آبی شد آنچه را که در فوار ذهنت دیده بود

موید باشی ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد