حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

سخن با خدا

بنام خداوند بخشند ه مهربان .  خداوندا -  خطاهایم جامه خواری  در برم کرده و دوری  از تو بر من پوشش بیچارگی افکنده .

 به پذیرش توبه دلم را زند ه کن  ای آرمانم و مطلوبم  - سوگند بعزتت نیابم برای گناهانم آمرزنده ای جز تو و نمی بینم از شکست  خود چاره ای غیر از تو و به تحقیق با بازگشت بسوی تو فروتن شوم  - پس اگر از درگاهت مرا برانی به چه کسی پناه برم  و اگر مرا از آستانت بگردانی  به که روی آورم - ای آمرزنده گناهان بزرگ و ای جوش دهنده استخوان های شکسته  - مرا  ببخش و  گناهان هلاک آورم را بپوشان .

                   در بازار قیامت از گذشت و آمرزشت مرا برهنه نکن .

     خداوندا گناهان مرا در سایه ر حمت  خودت پنهان کن  - خداوندا آیا بنده گریخته جز بدرگاه مولایش بر می گردد ؟ آیا میشود که جز او کسی پناهش دهد ؟

 خدایا اگر پشیمانی از گناه توبه است  پس    سوگند به عزتت من از جمله پشیمان هایم  و اگر آمرزش جوئی از خطا گنه ریز است من براستی از درگاهت آمرزش جویم  و ترا نسزد که مرا عتاب کنی تا راضی شوی .  معبودا  به توانائی  که به من دادی  توبه ام را بپذیر  و به برد باریت بگذ ر  از من و به آگاهی و دانشت بر من مدارا کن  -        خداوندا تو خود برای بندگانت دری گشودی در عفو  و بخشش و آنرا توبه نام نهادی  و فرمودی باز گردید بسوی خدا بازگشتن حقیقی  پس  چه عذری دارد  کسیکه غفلت کرده باشد از ورود این در گه که با زاست !؟

         خدایا اگر گناه زشت است ا زبنده ات پس  نیکوست گذشت  از درگاه تو .

    خداوندا من  اول کسی نباشم که نافرمانیت کرده توبه پذیرش شدی و احسانت را خواسته به او بخشش کردی  ای اجابت کننده بیچارگان و ای بر طرف کننده بیچارگی – ای بزرگ احسان کننده و ای دانای آنچه در نهان است – ای خوش پرده  پوش طلب شفاعت مینمایم بدرگاه تو بوسیله جود و کرمت و توسل می جویم  به آستانت  و طلب مهربانی از درگاهت پس دعایم را مستجاب فرما و نومیدم مساز

و بپذ یر  توبه ام را و نادیده گیر خطایم را به بخشش و رحمت خودت ای مهربانترین مهربانان .

                            آمین یا رب العالمین .

                                                

نظرات 6 + ارسال نظر
ع شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:23

بیب بیب هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

یادگاری باشه برای بعد

سونیا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:18

الهی امین

یاسمن شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:42

امین یا رب العالمین

صوفیا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:49

خیلی قشنگ بود.نوشته خودت بود خانومی؟

آبدارچی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:09

خدایا چنان کن فرجام کار **** توخوشنود باشی و ما رستگار
. آمین

عدد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:56

پپررووررددگگاارراا سسپپااسسگگذذااررمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد