حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

پارسی بگو

پارسی را پاس داریم

هم میهن

آنچه فرهنگ ما را زنده نگه داشت، زبان مادر مان است پس تلاش کنیم زبان مادری خود را پاس داریم و تا می توانیم از واژه های زبان خودمان بهره ببریم و با آنها گفتگو کنیم و بنویسیم.  

 

چرا از بکار بردن واژهای زبان خود که سرمایه های فرهنگی ما هستند سر بلند نباشیم؟

آیا زبان پارسی مایه شرمساری ایرانیان است یا دست آویز سربلندی ما؟  

 

ای ایرانی، پارسی بگو و پارسی را پاس بدار!

زبان مادری ما همچون گنجینه ای از هزاران سال پیش با گذر از جنگها و کشتارها و درازای سده ها به دست من و شما رسیده و مایه سربلندی ماست. بیایید پارسی را پاس بداریم!

برگرفته از: پایگاه اینترنتی ایرانیان بلژیک WWW.iranian.be  

 

این چیزی ست که به آن می رسیم و تمام کوشش خود را می کنیم که بچه های فینگلیش نویس و دیگران دوستان را دلگرم به استفاده از زبان پارسی بکنیم و آنها را به جمع خودمان بیافزاییم.

به کمک و راهنمایی های همه شما نیازمندیم.

 

۱۲۳۴۵۶۷۸۹(عدد)

نظرات 3 + ارسال نظر
آبدارچی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:53

من خدای میتونم کمک کنم وقتی برای من همه شمشیر از رو بستن چشمک

صوفیا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:35

چشم عدد بزرگوار! من قول میدم سعی کنم از واژه های فارسی استفاده کنم.

سونیا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:37

عدد جون من صددر صد موافقم باشما



در پناه حق موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد