حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

مجازی یا واقعی؟

روزای اولی که اومده بودم چت برام خیلی جالب بود. 

کلا  بگم زیاد اهل چت نبودم . چند باری به چت رومهای یاهو سر زده بود  و خب معلومه باد دیدن جووشون دیگه پشیمون شده بودم اونجا برم. 

 

خلاصه روزهایی اولی که اومده بودم نغمه فکر میکردم همه افراد این چت روم هم گذری هستن. یعنی میان و میرن و کسی پای ثابت نیست. تازه بعد از یه مدت بود که دیدم نه اینجا بیشتر میشه گفت مثه یه  پاتوق برای ادمهای مختلف میمونه که بعد از یه مدت به دیدن بعضیهاشون غادت میکنی! یعنی همیشه پای ثابت هستن. باهاشون هر روز سلام علیک داری و اگر یه چند روز نیان نگرانشون هم میشی!

  

من همیشه فکر میکردم این دنیای مجازی همیشه برام مجازی میمونه اما یکبار یکی از مستر های روم حرف قشنگی زد گفت  پشت هر کردوم از این جمله هایی که نوشته میشه و پشت هر کدوم از این اسمها یک قلب وجود داره که حقیقیه! خوب که فکر کردم دیدم درست میگه!نمیشه کاملا اینا رو مجازی تصور کنی! 

 

بهر حال نمیدونم! شاید به قول دوستی ما فقط به هم عادت میکنیم و ممکنه با رفتنمون از این چت روم همه چیز هم از یاد بره.ممکن هم هست نه!چیزی فراتر از عادت ما رو به دوستامون توی این چت روم وصل کنه! 

 

باید اجازه بدیم زمان کار خودشو بکنه (باز هم از قول یک بهترین دوست!) 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آبدارچی یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:46

سلام درسته پشت هر نوشته یه قلب هستش ولی تو از کجا میدونی اون نوشته واقعی باشه

هرکسی یه نظری داره ولی کاش همه با هم خوب بودن
کاش همه به هم اعتماد داشتند
کاش همه با هم مهربون بودند
کاش هیچکدوممون ادعای نداشتیم

کاش ....

همه تون رو دوست دارم یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:16

کاش می شد صمیمیت بیشتر میشد و با بحث مفید در چت از وقتمون استفاده مفید می کردیم از تجربه های هم استفاده می کردیم. و یک ددنیای واقعی می ساختیم

عدد یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:13

مهراوه
به این دنیای مجازی نه اطمینان نکن و عادت. این دنیا محلی است برای یاد گرفتن هر آنچه که بخواهی یاد بگیری همه چیز داره خوب بد زشت زیبا، شما هم به دنبال خوبی ها و زیبایی های این دنیا باش و به بدی ها و زشتی هاش توجه نکن همیشه موفق و پیروز باشید
دوستدار شما

محمد سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:08

سلام
کنجکاو شدم اسم " مهراوه " به چه معناست؟
شما میدونید از کدوم کتاب میشه راجع بهش تحقیق کرد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد