حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

دوستار زبان فارسی

من 123456789 هستم؛ که عدد یا شماره صدام می کنن

روز اول که وارد سایت نغمه شدم از این سایت خیلی خوش آمد یکی از  تبلیغ هایی که توی این سایت دیدم این بود: به بزرگترین چت پارسی خوش آمدین اما بعد از چند روز متوجه شدم که نصف بیشتر افرادی که وارد این چت می شن مجهول نویس(فینگلیش نویس) هستند  همین شد که با  چند تا از دوستان عزیز که در این روم چت میکنن صحبت کردم؛ که کسانی که وارد این سایت میشن را به تایپ فارسی تشویق کنیم.روزهای اول خوب بود اما کم کم مخالف پیدا کردیم اما با این وجود ادامه دادیم هر کدوم از بچه ها به شیوه خودش. من به تمامی کسانی که اسمشون فارسی بود و پارسی تایپ می کردن گل می دادم و به اونا می گفتم سپاسگذارم. طوری شد که مسترهای این چت روم  قول همکاری هم دادن البته نه در اون حد اما خوب بود.  

 

 کارهای انجام دادیم بی نتیجه نبود و تأثیر خودش رو داشته در ضمن از روزی که این تشویق ها شروع شده تعداد پارسی نویسان چند برابر شد و این جای بسی امید داره که روزی تمام کسانی که وارد این سایت میشن فارسی نویس باشند، 

 

دوست عزیزی که این نوشته رو میخونی با نوشتن یادگاری ما را این امر یاری ده. سپاسگذارم

نظرات 8 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:29 http://www.mb.blogsky.com

سلام
وبتان عالیست
اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا به این شکل .:: همه چیز برای موبایل::. ثبت کرده و به من اطلاع دهید ( از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگم ) تا لینک شما را با هر اسمی که مایل باشید ثبت کنم.
متشکرم

سونیا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:06

سلام عدد
من این علاقه وترویج به حفظ اصالت وریشه ادبیات کهن خاکمون رو بهت تبریک میگم .


موفق باشید.

صوفیا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:37

سلام عدد! شما چرا نیستین یه مدته؟

نی نی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:49

سلام
من همیشه فارسی می نویسم ولی واسه من هیچ وقت گل نفرستادی

می دونی چیه سعی الکی می کنی یه بار من سر ایرانی بودن و پارس بودن بحث کردم بن شدم. بعد یه عده آدم بی فرهنگ بهم فحش دادن کلی بد و بیراه بهم گفتن
که تو چیه ایرانو دوست داری چرا از این نمی دونم دولتیا دفاع می کنی حالا هی من می گفتم بابا خاک ایران پاکه
هر چی باشه ایرانمونه باید حفظش کنیم از شر هر کسی که باشه هی اونا فحش می دادن بهم
خلاصه اینکه بدون هیچ گناهی به خاطر فحش دادن اونا منم چون طرف دوم بحث بودم
تا یک هفته بن شدم.
خوش به حالت که هنوز بن نشدی لااقل جای شکرش باقیه.

یاسمن پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:49

سلام عدد سپاس از اینکه به فکر فارسی و فارسی نویسی هستین و امیدواریم ما هم بتونیم در این راه بهتون کمک کنیم .
با سپاس فروان

امیرزا محمد عطار جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39

نی نی راس میگی اینارو؟
ببم اینا که میگی تو هیگدوم از قوطیای من پیدا نمیشه
تو طرف دوم هم شدی تا حالا؟
البته تو بحث ها
من که دارم اج در میارم جای شاخ
تو که دست ت رو تو هر سوراخی میکنی توی روم.
حتی شده سوراخ دماخ. چشمک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:01

سلام بهنام
خوبی خیلی بی معرفتی دیگه خان باجی را فراموش کردیشماره تلت عوض کردی
بی معرفتر از تو خودتی

[ بدون نام ] جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:02

بهنام =لوطی حیدر از اهواز خوبی چرا دیگه نیستی نکنه ژسرهای گلت بزرگ شدن جات با اونها عوض کردی
من خان باجی هستم حتما برام تو یادگاری بنویس چرا نیستی موفق باشی و به امید دیدار بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد