حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

عاشقانه

از سر انگشت تو باران می چکد وقتی دریای ترانه را برایم پهن می کنی

سکوتت پر از آواز می شود وقتی گلدان خالی خانه آفتاب را می جوید

من چه کنم که به تو دل بسته ام

ای آبی فوار

جرم من چیست که به هر سو می کنم جز قاب تو روی طاقچه سبز آرزو

چیز دیگری نمی بینم

می خواهم مال من باشی

که اگر باشی دستبند دل را به انگشتان بی هوای تو زنجیر می کنم

نوشته شده  : توسط مهسا

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

با سلام

با تشکر از شما که نظر تون رو نوشتید
برای من خیلی قابل تعمق بود

رضا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:49

واقعا چقدر زیباست که ادم حرفشو اینجوری بیان میکنه.
بیاین قدر این حس و روحیه قشنگتو نو بدونین.
مرحبا مهسا
من که لذت بردم

الهه عشق یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 http://sima18.blogfa.com

سلام دوست عزیز خسته نباشی
وب زیبایی داری
تبریک می گم
یه سری بهم بزن
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد