حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

شناخته شدن یا نشدن (۲)

سلامی دوباره

چند تا نکته خواستم در مورد مطلب ابدارچی عزیز بنویسم.

1-فکر میکنم اولین اصل  هم در چت و هم در جامعه ( بجز جامعه فعلی ایرانی!)آزادی افراده! من نه میتونم کسی رو به خاطر رو کردن همه مشخصاتش سرزنش  کنم و نه کسی رو به خاطر مخفی کردن اطلاعاتش! باید به آزادی همدیگه احترام بگذاریم!

2- آبدارچی عزیز این روش برخورد ما با دیگرانه که تعیین میکنه اونها چه برخوردی با ما داشته باشن، چه انتطاراتی داشته باشن ، به ما دلبسته بشن یا نشن ،به ما امیدوار باشن یا نباشن...

در مثالی که خودتون زدین شما میتونستید جوری با دگیران برخورد کنید که کسی دور وبرتون پیدا نشه! این  شمائید که تصمیم میگیرید که کسی دور و برتون پیدا بشه، بمونه یا بره (دو سه تاشون رو از دور بر خودم دور کردم  ولی  یکیشون رو نگه داشتم).من همیشه سعی کردم جوری برخورد کنم که کسی خیال و تصور بی پایه برش نداره!

3-باز هم بر طبق گفته شما ممکنه کسی مثلا عاشق من بشه. یا من مطلع میشم یا نه فقط توی افکار و خیالات خودش عاشق من شده و من هم خبر ندارم! در حالت اول مطمئن باشید من همه چی رو راست بهش میگم و اصلا نمیذارم این اتفاق بیفته !!!در حالت دوم هم اگر چیزیه که فقط خودش میدونه و من اطلاعی ندارم که ...

4-بی اعتمادی چیزیه که در جامعه ما  وجود داره و علت رو هم خودتون با خوندن صفحه حوادث روزنامه ها میتونید پیدا کنید! چت هم یک جمع کوچیک از همین جامعه اییه که  توش زندگی میکنیم و خود شما گفتین که یک نفر اومده و تمام اطلاعات یک خانوم رو توی چت بر ملا کرده! قطعا تعداد افراد با معرفتی که توی چت نغمه میشناسم خیلی بشتر از بی معرفتاشه ولی؟

بذاریم هر کسی هر جوری که دوست داره برخورد کنه با این موضوع!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 http://maadar.blogsky.com

حلول ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی به درگاه معبود مبارک باد
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات وسلامتی و تندرستی شما و خانواده محترم ... من را هم دعا کنید
منتظر دیدار و محبت شما هستم

آبدارچی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:27

شاید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد