حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

دوست!

سلام.

دلم یه جای خلوت میخواد برای فکر کردن

یا یه خلوت اروم برای گریه کردن

یا یه دوست خوب که یک پس گردنی محکم بهم بزنه یکم ادم باشم

یا ...

نمیدونم

خسته ام... خیلی خسته...

***

شماها میدونین واقعا معنی "دوستی" چیه؟

هر کی میدونه برا یمن تعریفش کنه. یادم رفته!

نظرات 2 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:58 http://avaieab.blogsky.com

دوستی گلدانی است
که نشسته است در او تازه گلی
بشکند روزی اگر شاخه ای از این گل سرخ
دل ما میشکند دوستی میمیرد

ابدارچی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:20

والا معنی دقیقشو نمیدونم ولی اینطوری که شما گفتید اونی که پس کله ادم میزنه باید دوست باشه پس برای من معلم های دوره دبستانم دوستام بودن بابمم دوست خوبی برام بود وقتی تابستون میمدم کارگاه بابام که کار کنم کارگرای بابام دوستای خوبی برای من بودن خلاصه خیلی دوست داشتم ولی همه ازم بزرگ تر بودن ولی من الان بعضی وقتا دوست خوبی برای بقیه هستم چشمک

خب خارج از شوخی
دوست خوب فکر میکنم دوستی که بهش اعتماد داشته باشی اولش کهبتونی باهاش درد دل کنی (البته دل دردم میتونی بکنی باهاش ) همین وقتی به یکی اعتماد کنی باهاش راحت شدی میشه برات دوست وگرنه ادم روزی با هزاران نفر توی خیابون کوچه بازار چت اینا ادم میبین باهاش احوال ژرسی میکنه و شایدم به درد دلشون گوش بده مثلا وقتی تو تاکسی نشستی ولی این دوستی نیست که از تاکسی که ژیاده شدی دیگه اون شخص یادت میره اون میره سی خودش تو سی خودت پس دوست خوب اونی که اول بهش اعتماد کنی بعد بقیه چیز ها خودش به وجود میاد چشمک
این نظر من بود بقیه هم میتونن نظر دیگه داشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد