حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

آشنایی !!!!

سلام . اسم من واسه بچه های نغمه آشناست . من هیوام . یکی از اعضای نغمه .  هنوز نمی دونم اینجا چرا اومدم و می خوام چی بنویسم اما می نویسم از تو تا تن کاغذ من جان دارد . امیدوارم بتونم قدمی واسه ئوستای گلم بر دارم و بهتون کمک کنم .

یادتون باشه ما همه با هم دوستیم و همدیگرو دوست داریم .

دوستتون دارم دوستم داسته باشید ....

هیوای تنها ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آبدارچی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:35

خیلی خوش حالم هیوا میبینم دست نوشتت رو اینجا
چشمک

gomnam یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:04 http://www.maktabeshohada.blogsky.com

با سلام وصلوات بر محمد وآل محمد
جای قلم شما و وبلاگ بسیار زیبای شما در لینک باکس ما خالیه اگه افتخار دهید در لینک باکس ما عضو شوید و از جوایز ارزنده ما مخصوصا اینتر نت رایگان بهرهمند شوید و نتیجه ی فوق العاده ی کارتان را ببینید
منتظر شما هستیمدریافت کد

<!-- Begin ParsTools.com Linkbox Code --><script language="javascript" src="http://www.parstools.com/linkbox/code/?LinkBox=11480&width=400&height=300"></script><!-- End ParsTools.com linkbox code -->

یاسمن چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:33

سلام هیوا جان ، خوش اومدی عزیز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد