حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

حرفهای ناگفته

برو بچ نغمه اینجا مینویسن

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سلام سلام به همه دوستان و یاران همیشه در صحنه  

 

فکر کنم این اخرین وب نوشته من در این وبلاگ هستش  

همون طوری که قول داده بودم  حاضر هستم اینجا رو به بچه های نغمه تحویل بدم برم هرکی دوست داشت میتونه بیاد اینجارو بگیر  ولی باید اول قول بده هیچ نوشته ای پاک نشه  از این تاریخ به قبل بعدی هارو میتونه پاک کنه اختیار دارش خودشه  

 

هرکدوم از دوستان باشه مهم نیست  

 

کلام اخری ندارم ولی خو برای همیشه از روم نغمه رفتم البته نمیتونم بگم همیشه ولی میتونم قول بده یه شش ماهی توی روم نغمه پیدام نمیشه  

 

چشمک  دوستان اگر میخوان بدونن کدوم روم میرم باید بگم شاید توی این شش ماه رومی نرم شایدم از فردا سر کلم توی یه روم دیگه پیدا شد   فقط این میدونم صد در صد رومی رو انتخاب میکنم که حداقلش ادمینشو  سوپر مسترش بلد باشن فارسی تایپ کنن  و مستره فارسی داشته باشه  چشمک  

رومی که یه مستر فارسی نداره  اسمش بزرگ ترین روم فارسی هستش  به درد من یکی نمیخوره  اگر سر میزدم به این روم به خاطر فارسی نویساش بوده که اونم این یک هفته ای هرچی رفتم فارسی نویسی ندیدم  پس نرم بهتره ولی از اونجای که حس ششم خوبی دارم میگم که ..................................... چشمک این نقطه چین برای اونای ژر میکنم که  میشناسن من رو چشمک  

 

خب دوستان اونای که فقط توی نغمه ملاقاتشون میکردم  باید بگم بدرود  برای همیشه  

اونایم که ای دیشون رو دارم که گه گاهی میبینمشون توی مسینجر چشمک  و شاید روم های دیگه  

 

خب دیگه چی باید بگم  اها یادم امد  خلاصه  بدی از ما دیدید حلال کنید کلامی از بنده شنیدد که بد بوده به بزرگی خوبی خودتون ببخشید  اگر هم خوبی بوده که حتما وجودشو داشتید خوب بودید که منم باهاتون خوب بودم  چشمک    

 

اینم پایان داستان قلندر چت نغمه اگر بار گران بودیم رفتیم اگر نا مهربان بودیم رفتیم  بدرود دوستان امید اون رو دارم همگی در کارهاتون موفق پیروز سر بلند باشید  و روز های خوبی پیش رو داشته باشید  

 

pak.behnam@yahoo.com 

 

اینم ایدی من کسی خواست وبلاگ رو در اختیار بگیره  خبر بده  چشمک  

 

 

بدرودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد  

و بازم بدرودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

نظرات 15 + ارسال نظر
هیوا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:40 http://hiva_kuchulu.mihanblog.com

این دفعه من اول شدم اما اصلاْ راضی نیستم .
بهنام دلمون برات تنگ میشه :( منم دیگه نمیام نغمه حالا که اینطور شد :( هق هق هق روم بدون شما که دوستای گل من بودین که فایده نداره هق هق هق
عجب دنیای نامردیه :(‌(
بهنام آی دی ما رو که داری
از خودت بی خبر نذارمون :( دلمون تنگ میشه هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق

سونیا جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:29

سلام
خوب بهنام خان حتما یه دلیل منطقی داری که دیگه نمیخوای تو روم بیای ووبلاگ رو هم بذاری کنار.

موقعی که قلندر روم نغمه روم رو بزاره کنار ودیگه وبلاگ رو نخواد ماهم نمیخواهیمممممممممم. نه تو وبلاگ چیزی مینویسیم و برای همیشه هم از روم نغمه خداحافظی میکنیم.



بای بای

صوفیا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:42

منم بدورددددددددد. امیدوارم همه اونهایی که تو نغمه باهاشون اشنا شدم موفق و سربلند و شاد باشننننننننننن

ناخوانده یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:52

اگه شما ها نیاین من نمی یام
من چون دلم برای دوستان تنگ می شه سر می زنم
والا
من خیلی وقته نغمه رو کنار گذاشتم

نی نی جونی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:45

یاسمن پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:12

من نمیدونم چی بگم فقط هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق

غریبه شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:46

با این پستت نشون دادی هنوزم خری
خیلی خری
آخر خر بودنی

انجمن تخصصی الکترونیک ایران سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 http://www.electronix.ir

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. نسبتا جالب بود.

در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.

باسپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

Reyshop چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:08 http://www.reyshop.ir

سلام
بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران
بـا بـیش از 1000 عنـوان از محصـولات بـرتـر و مختـلف
 همراه با گارانتی تعویض و ارائه بهترین کیفیت
از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمائید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:11

می خواستم بگم من وبلاگت رو می گیرم
به من می دی
الان تو دلت داری میگی عمرا
خب حق هم داری
گفتم یه وقت باد نکنه سر دستت آخر ساله مجبور بشی حراجش کنی اما جدی من می خوام این وبلاگ رو
چی
سگ تو روحم
باشه یه تیکه از روحم مونده اونم سگ بره توش دوپایی بگرده عیب نداره

۞~*´ღஜتایم اوتღஜ´*~۞ شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:52 http://taimee.blogfa.com/

با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان خوب و محترم
من تا همیشه نغمه ول کردم ولی هنوز دوستام از دست ندادم

در ضمن خیلی تبلیغ میکنی ها
هههه
انجمن _ تبدیل لینگ ههه کارت درسته
بای عزیز

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:41 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

اشک چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:24

سلام قلندر
خوبی
یادو خاطرت تو ذهن ما ادما می مونه ولی یه روز خودمون هم از یاد خاطره ی دیگران می ریم اون وقت تکیلف یادو خاطره ی تو چی میشه این وسط معلومه مردن و دفن شدن در نیستی ها

darya یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:34 http://www.sangehsabor.blogfa.com

دم همه اونهایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختند گرم ما هم سعی می کنیم جای زیادی نگیریم .سال نو مبارک اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
منتـــظر حضـــور پرمهـــــرتم[گل][قلب]

ایران پیکس شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 http://iranpix.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
به منم سر بزنید
خوشجال میشم

عکسهای شراره رخام که خیلی عکسهای توپی هست!!! حتما ببینید
http://www.iranpix.blogfa.com/post-692.aspx


مدل لباس چرم برای خانوم ها که اینم خیلی عکس های باحالی داره
http://www.iranpix.blogfa.com/post-691.aspx

منتظرم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد